Van de week op cb geweest mijn meisje is wel wat aan de zware kant. Maar nu is mijn vraag geef ik haar nu echt te veel eten 7.30 een bordje pap met 180 melk en 3 schepjes bambix 10.00 een stuk fruit 11.30 a 12.00 een snee brood met 120 melk 15.00 beetje diksap waarvan ze een paar slokjes neemt en een nijntje koekje gaat ook niet helemaal op 17.00 warme hap en een beetje magere yochert 19.00 fles met 180 melk en 2 schepjes bambix liefs daphne
Zeker niet te veel hoor! Ziet er allemaal prima uit. Het CB gewoon lekker laten lullen, want qua gewicht is het toch bijna nooit goed...
Vind het ook gewoon netjes hoor. Echt niet teveel! Mijn dochter eet meer meestal. Hoe zwaar weegt ze dan?
Ik vind het ook niet teveel hoor. Misschien kun je ipv nijntjekoekje, bambix rijstwafeltjes geven, daar zit geen suiker in. En hier krijgt ze ipv diksap, thee of water.
een paar vragen: - waarom een flesje opvolgmelk na de boterham. Opvolgmelk is een maaltijd ansich. Je kunt ook thee geven. - waarom de bambix in de laatste fles. Ook dit is een maaltijd na een maaltijd. Je kunt ook gewoon alleen melk geven. Er lijkt me niets mis met je schema. Al zou ik liever geen nijntje koekje geven en wel halfvolle yoghurt. Geen diksap maar thee of water Je kindje is 3 kilo zwaarder dan mijn dochter met dezelfde lengte.. dat lijkt me best veel.
- Omdat ik anders niet weet wanneer ik ze dan de 3de fles moet geven want ze gaat naar haar boterham slapen en daarom geef ik ook maar 120 melk - En de bambix in de fles omdat ze anders wakker wordt s nachts ben ik bang