Hoi dames, Mijn meisje eet geen groente. Dit heeft ze wel gedaan toen ik het eten pureerde, maar nu niet. Ze eet keurig haar vlees en aardappelen, maar haar groente gooit ze op de grond. Wie heeft tips voor mij? Alvast bedankt.
zelfde probleem hiero. Als ik haar eten prak weigert ze eigenlijk alles na 3 happen. Als ik het gescheiden in stukjes aanbied dan proeft ze een stukje groenten en spuugt het dan uit..vlees en aardappelen gaan er wel in. Ik ga er maar van uit dat t weer een fase is.. ze at namelijk wel groente.. geprakt en in stukjes.. en nu niks meer.. Ik vang het op door overdag wat meer fruit als tussendoortje te geven. sterkte ermee
Je kunt groenten in andere vorm aanbieden. Bijvoorbeeld avocadodip bij de aardappeltjes. Of een frittata (Koolraapfrittata | Baby & dreumes/peuter eetfestijn) en dit is ook misschien de moeite van het proberen: Omeletrol gevuld met prei en peen | Baby & dreumes/peuter eetfestijn
Ik heb van haar broccoli een sausje gemaakt en dit over haar aardappelen en vlees gedaan. Ze at alles op.