Terugplaatsing van een icsi behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Flying, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad van een embryo.
    Ik vond het zo snel gaan, dat je het eigenlijk niet eens voelt net als bij een punctie. Ik hoop zo erg dat het raak zal zijn, wat kan ik vanaf nu doen om de innesteling te bevorderen? Iemand tips?

Dankjeee

2. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Niemand?

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt eigenlijk niet echt iets doen om de innesteling te bevorderen. Ik neem aan dat je Utrogestan gekregen hebt of extra Pregnyl moet spuiten? Voor de rest mag je alles doen, wat je anders ook doet. Succes met de wachtweken!

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gezond eten, goed slapen en niet te druk maken is t enige wat ik kan bedenken! Succes hopelijk is dit een goede terug plaatsing

5. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    @Jippie ik heb inderdaad utrogestan gekregen, 60 bolletjes 2x per dag 2 bolletjes alleen zijn ze wel eerder op voordat ik mag testen. Is dat minder erg of geen ervaringen ermee?

Dank je de wacht weken zijn killing

6. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ik hoop het ook! Helaas kunnen we niks doen.

7. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Warme voeten houden dus sokken aan in bed. Niet te strakke broeken aan.
    Maar het zit denk tussen de oren maar baad het niet schaat het niet.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Flying Ik moest drie keer daags twee bolletjes inbrengen. Te beginnen op de avond na de punctie tot de testdatum, twee weken na de terugplaatsing.

Ik zou voor de zekerheid even navragen of je alleen de bolletjes hoeft op te maken of dat je te weinig gekregen hebt en moet doorgaan tot de testdatum. Want dat is wel belangrijk, aangezien je eigen lichaam door de punctie geen progesteron aanmaakt. Te weinig progesteron betekent een te snelle afbraak van je baarmoederslijmvlies, waardoor de innesteling bemoeilijkt kan worden.

9. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @flying, ik nam naast de Utrogestan ook 1 glas POM per dag. Verder ervoor zorgen dat je geen koude voeten hebt. Ook ging ik niet in bad.

Ik weet niet of het echt helpt maar ik ben in ieder geval zwanger geworden na de eerste tp! Succes!

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Cranberry Sap.. Dat las ik overal..

11. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga m'n best doen wat warm aankleden etc.

Alleen ik doe eigenlijk gewoon van alles thuis koken schoonmaken dat maakt toch niks uit? Ik lees soms rust nemen na een terugplaatsing, heeft dit dan echt effect op een innesteling?

Deel Deze Pagina