En ik heb er gewoon zin in, haha. 2,5 maand geen hormonen gespoten, geen ziekenhuis bezoekjes en eindelijk weer eens mezelf zijn. Hoewel dat niet helemaal waar is want ik zat er zo doorheen dat ik hulp heb gezocht bij een psycholoog. In de tussentijd ook nog op vakantie geweest. En kan zeggen dat het nu weer goed gaat met me! Ik heb het idee dat ik weer de hele wereld aan kan Vandaag een gesprek gehad met m'n behandelend arts om te vragen voor een HSG. Dit vind ze toch niet direct nodig aangezien er zowiezo 1 eileider wel goed doorgankelijk is want ben immers al 2 keer zwanger geweest. Ze vertelde nadat ze nog eens goed in mijn dossier heeft gelezen, dat de progesteron na m'n eisprong nogal laag is (1.0?). 1x was het 23 volgens mij,en dat was ook niet heel erg hoog zei ze. Ik word ook telkens binnen 10 dagen na de pregnyl al ongesteld. Daarom stelde ze voor om na de eisprong te beginnen met utrogestan en dit 10 dagen. Zodra ik zwanger ben hiermee doorgaan tot een goede zwangerschap is vastgesteld. Ik vind het echt fijn dat ze dit voorstelde. Ik zou al utrogestan gaan gebruiken maar dat wordt nu dus eerder. Hopelijk gaat de utro me helpen en kan ik hopelijk binnenkort mededelen dat ik zwanger ben!
Shally, ik hoop echt dat de utro jou gaat helpen, ik ken je nog van het miskraam forum, ik had in maart een miskraam net voor de 6 weken. Ik ben nu na verse icsi morgen 9 weken zwanger . Ik hoop dat je snel een blijvend goede zwangerschap mag hebben, met een mooie baby als eindresultaat. Heel veel succes, en ik duim voor je
Fijn meid; even rust gehad en nu goed aan de utrogestan. Fijn dat de arts het serieus neemt nu! Ik wens je veel succes en sterkte met het wachten en verder hoop ik dat je een prachtige kleine zult krijgen!
Shally. Succes met de utrogestan. Hier na vier miskramen ook utrogestan gebruikt. Het resultaat is dat mijn 2,5 week oude zoon nu heerlijk bij me ligt te slapen. Hopelijk voor jou net zoveel geluk!