Voorheen plakte ik twee afbeeldingen naast elkaar met Picasa, maar dat programma is veranderd en ik heb het niet meer. Heb nu geen idee waarmee ik 2 foto's naast elkaar kan zetten. Ik heb Paint, Photopad en Microsoft picture manager en Windows live photo gallery, kan het met een van deze?
met piant kan het wel maar wordt het minder mooi.kun je geen trail van psp downloaden om te proberen of je dat wat vind?
trail van psp??? is dat iets met photoshop, aan de letters te zien? Ben echt een computer-ei hoor! 't is maar voor een klein dingetje hoor, wil er geen geld aan uitgeven en moet niet te ingewikkeld zijn want dan gaat mijn laptop het raam uit.
paint shop pro. is ook en bewerkinsprogramma inderdaad. je hebt trails dan kun je 30 dagen ermee werken om te kijken of je het wat vind.
maar als het voor 1 ding is waarom plaats je je geen oproep of iemand het voor je wil doen. er zitten hier aardig wat dames die goed met dit soort programma's overweg kunnen. ( en met paint kan je het ook alleen krijg je dan gewoon 2 plaatjes naast elkaar pats boem klaar.)
blup, dat had ook gekund ja.... ja wilde eigenlijk ook gewoon 2 plaatjes naast elkaar...hihi 2 fotootjes van onze dochters, ter vergelijk. het is gelukt met paint.