Al weken hebben wij last van stankoverlast in onze badkamer, het ruikt er gewoon naar poep. De ene keer heel sterkt en zodra ik de badkamer heb schoongemaakt is het weg om een paar dagen later weer op te duiken. Ik heb op mijn knieƫn met een zaklamp onder de wasmachine gekeken, hing regelmatig met mijn neus boven de wasbak om er maar weer wat gloor in te gooien want de geur leek daar weg te komen. De woningbouw is geweest en heeft alles geragt (met zo'n draadje door de afvoeren heen), de wasmachine heeft een nieuwe rubber gekregen maar de stank ging, kwam weer terug en bleef. Afgelopen zaterdag had mijn man zich gedouched en wederom weer die stank, ik ging me daarna even opmaken en ik wist het ook niet meer. Het stonk echt naar poep. De dag ervoor had mijn moeder opgepast en ik dacht misschien heeft ze een poepluier in het vuilnisemmertje gegooit. Ik doe het vuilnisemmertje open en de meest dikke bruine bolus kijkt me aan. Wat de ..... Tja ik ga niet op een vuilnisemmertje zitten poepen, mijn man ook niet, onze dochter is er te klein voor dus er blijft maar 1 dader over. Ik loop naar beneden en vraag aan onze zoon of hij soms op in de vuilnisemmer heeft gepoept, heel onschuldig komt er een ja uit of mag dat niet? Nee natuurlijk niet smeerkees, een vuilnisemmer is niet om te poepen. En dan blijkt dat meneertje dit dus wel vaker doet, dan is hij op zijn kamer aan het spelen en heeft hij geen tijd om even beneden naar de wc te gaan. Maar goed sinds zaterdag is onze douche weer geur vrij
Ha ha, heb je daar de woningbouw voor laten komen. Wel fijn dat je erachter bent trouwens. Ik zou er simpel van worden als ik telkens zo'n stank had.
Hoe verzint ie het whahahaha Maare, wat ik me dan afvraag, als ie t vaker doet... wie gooit de vuilnisemmer dan leeg? Want volgens mij moet dat dan toch opvallen wanneer je m leeghaalt? Of was ie wel zo gehaaid om dan zelf de vuilnisemmer leeg te kiepen?
hahahahaa ooh wat erg, misschien maar goed dat de woningbouw niet op het idee kwam om in dat emmertje te kijken andres stond je wel voor paal blij dat het opgelost is lijkt me geen pretje hahahaha