2 gezonde kids en nu 6 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijk zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nipa18, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Wie maakt dit ook mee? Welke onderzoeken heb jij gehad? En hoe ga je om met dit alles?
     
  2. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Jeetje wat heftig... ik lees even mee, ook al heb ik 'maar' 1 missed abortion en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
     
  3. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeetje zeg, wat heftig. :( Geen ervaring mee, maar wilde je even heel veel sterkte toewensen!
     
  4. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    ik heb ook twee gezonde kinderen en nu 4de miskraam in 5 maanden. De 5de miskraam telt niet mee omdat ik door de pil heen zwanger werd. Dat was in december.

    Heftig mijn 4de is nu aan de gang en ga onderzoeken laten doen.

    Jij ook?
     
  5. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Heb al diverse onderzoeken gedaan, uitgebreide bloedtesten, echo van de baarmoeder, inwendig onderzoek. En bij de laatste miskraam had ik progesteron. Ook dat mocht niet baten. Nu even niks..
     
  6. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Vermoeiend dan allemaal he pff denk je hulp te hebben met progesteron.
    Ging dus weer mis bij je. Klote zeg
     
  7. Jla80

    Jla80 Bekend lid

    28 feb 2014
    780
    0
    16
    Echt heftig dit alles.

    Ik heb 3 gezonde kids. Vorig jaar ging het met 23 weken zwangerschap mis (doodgeboorte) en hierna 3x misgegaan inmiddels. Januari missed abortion met 10 weken. Juni en afgelopen september vroege miskramen.

    Ik snap het niet meer. Lijkt wel alsof mijn lichaam klaar is met kindjes maken, houden en krijgen of zo :(

    23e moet ik naar de gyn en ben benieuwd of ze bij mij kunnen vinden wat er mis is. En anders geef ik het op. :(
     
  8. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Pff heftig zeg!! Word vooral moe van de opmerkingen meningen en "goede" raad van mijn omgeving. Bah bah bah. En daarbij 6 mensen in mijn directe omgeving zwanger..
     
  9. masrya

    masrya Fanatiek lid

    11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik heb uitgebreid bloedonderzoek gehad, uitgebreide echos van de baarmoeder. Een kijk operatie met vloeistof. Zaad van vriendlief is onderzocht en bij miskraam met 10 weken is ook het kindje onderzocht. Uit alle onderzoeken is niks gekomen en wordt het bestempeld als domme pech!

    Op dit moment is miskraam nr 5 bezig en het vertrouwen in mn lichaam is totaal weg.

    Elke keer ga ik weer door een diep dal, vooral emotioneel. Iedereen om je heen lijkt zwanger of heeft net een babytje. Niet dat ik het andere misgun maar ik vindt het soms gewoon erg moeilijk om ermee geconfronteerd te worden.

    En nu gieren de hormonen nog door me lijf en kan ik zo kwaad worden en echt in tranen uitbarsten om sommige meiden.

    in zwangerschap testen stukje meid is net gestopt met de pil 3 weken geleden en test elke twee dagen want ze snapt er niks van.

    Pff hoop nu ik niet meer zwanger ben de hormonen ook gauw verdwijnen.

    Sorry heel stuk geworden. En ik weet dat het niks helpt maar een hele dikke knuffel!
     

Deel Deze Pagina