Voor mij denk ik. Het is een uur geleden begonnen. Zit nu op de wc boven vergiet. Doet verrekte zeer. Al wat grote stolsels kwijt.
Ja klopt, sorry was voor nuage. Sorry Nijntje. Het is dat me hoofd vast zit anders vergeet ik die ook. Ja doet zeer he.. De wc pot bij mij leek soms wel een slagveld kreeg dr de kriebels van. Hoop voor je dat de pijn snel weg is! Bij mij duurde het ongeveer 1 dag.. De pijn dan.. Het bloede iets langer al werd het wel minder die stolsels ook 1 dag ongeveer..
Pijnstillers nemen.. (had ik niet gedaan) En proberen te slapen.. Ik kon wel slapen.. Dan voelde ik het niet alleen werd wel wakker omdat ik het gevoel had steeds dat overal bloed zat..
Sterkte Nuage! Hopelijk is je pijn snel weg, het zal toch niet een dag duren hoop ik (meestal een paar uur bij mij).
Er komen heel de tijd stolsels uit dus kan dan echt niet gaan slapen. Pijnstillers heb ik gelezen kunnen het rekken omdat het ook die weeën remt, dus doe ik niet. Nu is het heel even ietsje minder dus zit even op de bank. Maar van mij mag het straks weer doorgaan let's go dan maar
Herkenbaar! Hier pakken we, ondanks nu ons rouwproces om vier kindjes uit miskramen is gestart is gestart...
Bah, wat heftig! Bij mijn MA heb ik Cytotec gebruikt en verloor hetgeen er nog zat gelukkig overdag. Toen ik alles kwijt was, namen de weeen af. Sterkte!!
@nemo: in nederland geloven ze er niet in maar ze kunnen zowieso veel zijn aan de AMH waarde. Daar kunne. Ze ook een schatting mee maken of je nog voldoende eicelvoorraad heb
Het begon gisteren rond 19 uur en om 1 uur 's nachts verloor ik het vruchtje. Dat was een stuk groter dan ik dacht trouwens. Daarna was de pijn eigenlijk gelijk weg. Heb nu nog wel wat buikpijn en bloedverlies maar het voelt echt als nabloeden. Ik heb goede hoop dat alles nu schoon is.