2 goedkope geweven draagdoeken

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door limmeke, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    #1 limmeke, 6 jan 2011
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
    voor diegene die een geweven doek wilt proberen maar die geen zin heeft om er kapitalen aan uit te geven zonder te weten of het echt bevalt bied ik aan:

Bekijk bijlage 119358

beide doeken zijn merkloos, maar wel heerlijk om mee te dragen.. zijn niet dik, dus knopen lekker, zijn draagkrachtig (draag mijn meisje van 19 maanden er probleemloos mee) en door de vrolijke kleuren met veel kleding te combineren.

ze meten ongeveer 4,5 meter (lange maat 5 of korte maat 6), de lengte waarmee ik met kledingmaat 44 alles kan knopen.

De linkerdoek bestaat uit brede blauwe strepen, is heerlijk zacht en knoopt lekker, 100% katoen.

de rechterdoek is 100% katoen, en afgewerkt met vrolijke franjes. Doek lijkt op storchenwiege Inka, maar is het dus niet!

vraagprijs € 30,- incl verzending binnen Nederland.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    30 euro per doek?
    En is het ECHT wat?? :) hihi, tuurlijk zeg jij ja:)
    (waar heb je ze vandaan? want waar verkopen ze naamloos?)
    En ik ben vrij lang (186) en draag nu 42/44, zou de "maat" goed zijn?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op je vraag: ja, tis echt wat.. anders verkoop ik ze niet.. Het is geen didymos of ander bekend merk, daarom gaan ze ook voor weinig weg.
    Ik heb ze van ebay, omdat ik graag allerlei doeken uitprobeer en niet geloof dat alleen de dure merken zoals didymos geschikte doeken verkopen, in zuid amerika word ook veel gedragen en zij dragen dus vaak met onbekende doeken en betalen geen 150 euro voor een lapje stof.

30 euro per doek incl verzend.. ze passen niet in brievenbus, dus worden verzonden met pakketpost.

ik kan er alles mee knopen, maar ik knoop al langer dus ik word steeds secuurder met knopen en kan met steeds kortere doeken vooruit.
    met jouw maat kan je boel knopen, durf je alleen niet te zeggen of het allemaal kan omdat ik niet weet of jij ervaren bent met knopen van doeken.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    thnx voor je reactie!!!!

ik heb nog geen ervaring met geweven doeken. heb alleen een rekbare, maar nog wel een beginner haha.

stel nou dat ik erg handig word, dan kan ik wel vooruit met deze doek?(qua maat?) en zijn ze hetzelfde?
    heb je ze veel gebruikt btw? want ik hoorde dat ze daar fijner van worden en dat lijkt me wel fijn;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Taliaa, echt een aanrader hoor, geweven doeken!

*ik ben voorzien, heb zelfs al wat verkocht intussen*

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, dan kan je vooruit met deze doeken.. ze zijn verschillend.. die blauw gestreepte is superzacht, die met vele streepjes is ook zacht en vind ik persoonlijk wat fijner knopen.

het klopt dat doeken die veel gebruikt zijn fijner worden.. veel doeken moeten nl ingedragen worden.. soms, bv een didymos linnen doek, als je die nieuw koopt en je haalt hem uit verpakking dan denk je heeeeeeeeeremetijd, dat word helemaal nix, maar na flink mishandelen van een doek worden ze ineens knuffeligzacht.
    mishandelen: veel op zitten, mee naar bed nemen, veel vingerhaken, strijken etc..

als je nog geen ervaring hebt met geweven doeken dan zou ik zeggen probeer 1 van deze uit.. je zal zien dat je verslaafd gaat raken en voor je het weet zit je hele dag f5 te drukken om te zien welke doekengigant nu weer een nieuwe doek op markt brengt.. om je daarna af te vragen waar moet ik die in hemelsnaam van betalen *grijns*
    want 1 doekje, tussen 100 en 150 euro, maar ja, moet je nog een doekje hebben voor als die ene ondergespuugd is... en een doekje in een andere kleur, en een doekje in een andere maat etc.. voor je het weet heb je dus voor kapitaal aan doeken liggen.
    aan andere kant, ken ook mama's die dat doekengebeuren nix vinden, ze kopen een dure geweven doek.. en dan blijkt dat ze het niet fijn vinden..en dan kan het een dure miskoop zijn.

7. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ik heb wel interesse in de linker (de blauwe).
    Heb je die nog?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, heb die nog :)

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ben ik te laat??
    Had ook intresse in de blauwe.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmm, heb nix meer gehoord van wieweet susan.. dus als je nog wilt.. pb me dan maar even

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Je hebt PB!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, limmeke, een apart verkooppraatje hoor! wieweet durf ik nu niet meer *grijns*.
    Nee, heb net mijn oudejaarsuitkering binnen en de zolder opgeruimd, dus kan wel een hobby gebruiken, hahahahahaha

Maar die gekleurde is dus al genoeg ingedragen?? klaar voor gebruik dus??
    En áls ik hem koop, zit er dan een pb-abonnementje bij voor vragen en tips, haha. als ik er niet uitkom? *grijns*

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gekleurde is heerlijk ingedragen.. en als je wilt, kan ik er een dvd met draaginstructies bij doen..

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    heb je die??? zou super zijn!!!

kan de doek al voor inimini gebruikt worden? of beter eerst rekbaar? (je voelt een deal aankomen he?;))

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Taliaa ik droeg mijn zoontje ook al met 4 weken dus kan best.
    Eerst even goed oefenen zonder kleine met knopen en dan lekker dragen vinden ze heerlijk.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

hehehe, ik voel een deal aankomen :p
    met geweven doeken kan je je kleintje vanaf dag 1 dragen.. de eerste paar weken met beentjes in de doek, daarna buiten de doek, maar dvdtjes heb ik in overvloed met instructies.. dus die doe ik je erbij dan

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ok: deal, verder in pb?:)

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Heb je er nog 1 over?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    rechterdoek is gereserveerd.. blauwe doek nog in de aanbieding!

suzan: heb je pbtje ontvangen.. geen probleem meis.. mocht je echt ooit aan dragen slaan, kan je altijd pben voor vragen enzo

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Dan zou ik graag de blauwe willen kan dat?

Deel Deze Pagina