Hallo allemaal, ik heb 2 gratis avondkaarten voor de Jonge Gezinnen Beurs in de aanbieding. Ik kreeg ze bij een proefabonnement van Ouders Van Nu, maar ga er zelf niet heen. Ze zijn niet op naam (er staat ook op dat ze overdraagbaar zijn), dus als je er heen wilt, stuur me even een berichtje! Het zijn E-tickets, dus ik kan ze gewoon mailen. Mijn mailadres: nukkepuk -at- gmail . com De beurs is van 4 t/m 7 november in de Jaarbeurs Utrecht.
Hoi hoi, Mocht je de kaartjes nog hebben zou ik ze graag willen hebben. Door onze financiele situatie kon ik er helaas niet heen. Ik hoor het graag van je. Groetjes debbiee
Hoi Debbie, Ja, ik heb ze nog. Het zijn twee tickets die je kunt gebruiken op donderdagavond 4, of vrijdagavond 5 november, vanaf 17 uur (de beurs is open tot 21 uur). Ik las net dat de beurs op zaterdag en zondag maar tot 18 uur open is, dus dan zijn de tickets niet geldig. Als je mij je email adres meedeelt, zal ik de tickets naar je opsturen. Het zijn 2 tickets in PDF-formaat; je moet ze uitprinten en aan de kassa laten zien. Ik hoor het wel! Groeten, Nuk