2 dagen bloeden na curretage normaal?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Thea23, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dames ik zit met het volgende
    is hetnormaal dat je maar 1/2 dagen lichtelijk bloed verliest na curretage? ik ben namelijk 17/11 geccureteerd en verlies nu al geen bloed meer.
    nog wel veel pijn aan rug en buik( krampen en een aanhoudende zeurende pijn)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor, had ik ook. 3 dagen maar een heeel klein beetje bloedverlies.
    Ik werd ook op de dag af na 4 weken weer ongesteld, wat ook nog een beetje minder was dan normaal.
    En in de ronde daarna per ongeluk al weer zwanger. (waar ik nu heel blij mee ben hoor maar ik moest toen wel even slikken, moest de ma nog echt verwerken)
    Veel sterkte de komende tijd!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel normaal. Het kan ook weer een beetje beginnen na een paar dagen. Alleen even opletten of het niet weer heel erg wordt na een tijdje. Dan contact opnemen met gyn, dat kan een restje zijn. Laat sowieso na twee weken altijd een controle-echo maken om te kijken of je echt schoon bent. Er zijn soms dames die toch nog een restje blijken te hebben.

Suus

4. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Hier ook zeer kort, maar na 2 weken begon het heel lang ! ( niet heel veel bloedverlies ), maar wel elke dag.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, het kan tot wel zes weken aanhouden. Als het maar niet ineens heel veel wordt.

Suus

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    krijg ineens erge krampen en een buik die is opgezet kan niet staan of zitten Pff word gek.. + steken rechter borst erbij gekregen zo maar efkes bellen

7. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is niet fijn, sterkte!

Ik heb na de curretage 1 á 1,5 dag gevloeid. Het was echt niet veel. Verder ook nergens last van gehad, geen buikpijn, niks!

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis wat vervelend dat je een curretage hebt moeten ondergaan.. Ook ik heb een dag of 3 bloedverlies gehad en daarna niet meer..
    Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen..

Heel veel sterkte meis *Knuffel*

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik heb idd gebeld en mijn vermoedens waren juist.. er zat een bloedprop in mijn baarmoeder van 5 bij 4.. mijn baarmoeder mond was na de operatie weeeer gelijk dicht gegaan dus bloed kon niet weg .. gisteren hebben ze het allemaal opgerekt en eindelijk is de druk op mn buik weg ! wat een opluichting..
    hoelanger ik nu bloed hoe minder ongesrust ik ben...
    als ik weer klachten krijg is de kans groot dat ik nogmaals gecureteerd word PFFF schijt zooi

Deel Deze Pagina