dames ik zit met het volgende is hetnormaal dat je maar 1/2 dagen lichtelijk bloed verliest na curretage? ik ben namelijk 17/11 geccureteerd en verlies nu al geen bloed meer. nog wel veel pijn aan rug en buik( krampen en een aanhoudende zeurende pijn)
Ja hoor, had ik ook. 3 dagen maar een heeel klein beetje bloedverlies. Ik werd ook op de dag af na 4 weken weer ongesteld, wat ook nog een beetje minder was dan normaal. En in de ronde daarna per ongeluk al weer zwanger. (waar ik nu heel blij mee ben hoor maar ik moest toen wel even slikken, moest de ma nog echt verwerken) Veel sterkte de komende tijd!
Heel normaal. Het kan ook weer een beetje beginnen na een paar dagen. Alleen even opletten of het niet weer heel erg wordt na een tijdje. Dan contact opnemen met gyn, dat kan een restje zijn. Laat sowieso na twee weken altijd een controle-echo maken om te kijken of je echt schoon bent. Er zijn soms dames die toch nog een restje blijken te hebben. Suus
Hier ook zeer kort, maar na 2 weken begon het heel lang ! ( niet heel veel bloedverlies ), maar wel elke dag.
krijg ineens erge krampen en een buik die is opgezet kan niet staan of zitten Pff word gek.. + steken rechter borst erbij gekregen zo maar efkes bellen
Dat is niet fijn, sterkte! Ik heb na de curretage 1 á 1,5 dag gevloeid. Het was echt niet veel. Verder ook nergens last van gehad, geen buikpijn, niks!
Hey meis wat vervelend dat je een curretage hebt moeten ondergaan.. Ook ik heb een dag of 3 bloedverlies gehad en daarna niet meer.. Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen.. Heel veel sterkte meis *Knuffel*
ik heb idd gebeld en mijn vermoedens waren juist.. er zat een bloedprop in mijn baarmoeder van 5 bij 4.. mijn baarmoeder mond was na de operatie weeeer gelijk dicht gegaan dus bloed kon niet weg .. gisteren hebben ze het allemaal opgerekt en eindelijk is de druk op mn buik weg ! wat een opluichting.. hoelanger ik nu bloed hoe minder ongesrust ik ben... als ik weer klachten krijg is de kans groot dat ik nogmaals gecureteerd word PFFF schijt zooi