Nou het is echt een wonder,mijn zusje heeft dinsdag de vlokketest gehad en wat blijkt:GEEN CHROMOSONE AFWIJKING! Ze hoort dus bij die 10%! Aan de ene kant heel erg blij maar aan de andere kant wat is er dan wel? Morgen hebben ze een gesprek in het VU,erg spannend voor ze,maar nog steeds geen rust voor ze. Groetjes Linda 8)
nou wat een goed nieuws. dat er geen afwijkingen zijn is heel fijn.maar hoezo zou er nu nog iets mis zijn
Omdat de nekplooi een centimeter is ipv 3 mm. Vaak is er dan kans op hartproblemen of andere syndromen.Maar daar gaan ze dus morgen over praten voor volgende onderzoeken...
Wauwie, weer een wondertje! (hoewel ik op mijn werk ook genoeg wondertjes zie) maar iig opluchting bij jullie! fijn hoor!
Zo, wat een goed bericht. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht na je vorige topic. Zo zie je maar dat elk klein kansje er 1 is. Maar nu blijft het natuurlijk spannend wat er dan wel aan de hand is. Heel veel succes!
Mijn zus heeft dit ook allemaal meegemaakt in haar zwangerschap. Gelukkig hoorde zij ook bij die 10 % maar helaas heeft hun dochtertje wel een ernstige hartafwijking waaraan ze al 2 keer geopereerd is en het is nu een schat van een meid van bijna 2 vol kattekwaad. En alles is op dit moment stabiel! K weet hoe jullie je nu voelen en in onzekerheid zitten dus heel veel sterkte! Liefs
Wat goed! Zo zie je maar; Wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wat een opluchting zeg voor jullie! En vooral voor je zus en haar man/vriend
Ze hebben vanmorgen een gesprek gehad in de vu ,maar er is maar 10% kans op een gezond kindje. Voor de rest grote kans op hartafwijkingen enz.. Ze weten dus echt niet wat ze nu gaan doen......... groetjes Linda