2 herhaalde miskramen, onderzoek nodig?

Discussie in 'Miskraam' gestart door PharmD, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Pffff zo erg hè. Hier wilden ze ons ook wegsturen, na veel gedoe een doorverwijzing gekregen. Helaas kwam er wel iets uit de onderzoeken. Kan nog zo boos worden om huisartsen die t niet serieus nemen. Een miskraam kan gebeuren, maar keer op keer en dan niet serieus genomen worden.. fijn dat je nu goed zwanger bent!
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  2. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.094
    495
    83
    Mijn gynaecoloog zei dat ook toentertijd. Daardoor pas de onderzoeken laten verrichten na 4 miskramen. Bij mij kwam er wel iets uit. Ik zou toch willen adviseren om het na 2 miskramen te doen.
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.731
    113
    Vrouw
    Icm je leeftijd vind ik 2 miskramen toch wel een reden voor onderzoek. Sowieso geloof ik niet zo in pech. Kans is wel groot dat er hier in Nld niks gevonden wordt en dan zou ik je Gent aanraden. Mede dankzij hun zijn we nu in afwachting van onze zoon.
     
  4. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hi Krily wat heb je laten onderzoeken in Nl en wat kwam daar uit?

    3 gezonde kindjes maar ook net 2 vroege miskramen na cryo tp achter de rug en mijn gynaecoloog gaat bloedtest doen op schildklierwaarde stollingswaarde en wat vitamines.
     
  5. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Bij mij hebben ze schildklier, stolling en het chromosomen onderzoek gedaan. Vitamines volgens mij niet. Ik heb wel utrogestan mogen gebruiken en aspirine.
     
    Kaaat vindt dit leuk.
  6. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Dus kwam wel iets uit iig. Volgende keer zal het bij mij in kunstmatige cyclus zijn dus sws utro dat voelt al veiliger. Als ik terug tel ben ik zonder nog nooit (goed) zwanger geweest.
     
  7. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Je bent nog jong. Ik zou wachten, tenzij het steeds misging op hetzelfde moment. Dan zou ik het wel laten onderzoeken. Ik heb ook twee miskramen gehad en een vroeggeboorte. Stond op het punt om een chromosomenonderzoek te doen toen ik weer zwanger werd. Ik ben al wat ouder en helaas komen miskramen gewoon veel voor. Vaak komt er niets uit die onderzoeken. De reden van de vroeggeboorte is nu bij deze zwangerschap wel gevonden (verkorte bmh) maar de miskramen waren gewoon pech.
     
  8. PharmD

    PharmD Lid

    15 mrt 2019
    55
    44
    18
    Vrouw
    Ondertussen opnieuw zwanger en heb geen onderzoeken laten doen. Ik was er niet klaar voor. Ik neem nu wel utrogestan. 3de keer, goed keer?
     

Deel Deze Pagina