Ik wacht al een week, maar vgz en interpolis etc, hebben het nog niet bekend gemaakt, Ze moeten voor 17november bekend maken, heb ik gehoord. Pff ik ben benieuwd , het gaat duurder worden zeggen ze. Stappen jullie ook elk jaar over? En welk verzekeraar heeft jullie voorkeur?
ja dit jaar had ik alles prima geregeld voor een betaalbaar bedrag dus wil het volgend jaar ook zo hebben
Ik ben ook benieuwd naar alle nieuwe premies (en vergoedingen) Ik stap vrijwel elk jaar over, zoek het altijd helemaal uit
Ik ben ook wel benieuwd, ook al blijven wij waarschijnlijk bij De Friesland. We zijn heel erg te spreken over de kwaliteit en de service, en ik krijg een mooie collectiviteitskorting voor zowel mijn man als voor mezelf.
Ik stap nooit over. Zit al jaren bij Menzis, bevalt prima. Ik ben wel benieuwd wat de nieuwe premie wordt.
Check even goed de vergoedingen! Hier bleef vorig jaar de premie wel hetzelfde, maar vooral de vergoedingen in de aanvullende pakketten, werden heel wat magerder. Kwamen we in de loop van het jaar achter
Precies! Ik was er ook bijna ingetrapt, zonder duidelijke aankondiging werden er ineens bepaalde beroepsverenigingen uit de vergoeding geschrapt.
Ik heb vanwege de zwangerschap een nieuwe polis afgesloten misschien dat dat de reden is dat we het wat eerder hebben gekregen.
Wij gaan waarschijnlijk naar Menzis over vanwege collectiviteitskorting via het werk van mijn man. Maar goed, dan moeten we wel eerst de premies weten natuurlijk.
Ja dat zou kunnen, ik eacht het nog een paar dagen af. De post is hier ook niet zo goed in het juiste adres vinden namelijk. Heb je het kraampakket al gehad? Zit een leuke knuffel bij
Ik heb me op een site ingeschreven die tips en tricks geeft om te zoeken naar een verzekeraar die handig is bij kinderwens, hoop snel iets te horen ervan en van FBTO zelf natuurlijk ook