Luiertassen???

Discussie in 'Verzorging' gestart door ssgerundt, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben op zoek naar een nieuwe luiertas en zit vaak te kijken naar het merk LIEF....
    Wie heeft er ervaring mee met luiertassen van het merk lief of hebben jullie misschien andere tips???

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik heb ook die van Lief en nog die van Mutsy (bij de kinderwagen). Heb later die van Lief gekocht.
    Ik vind die van Lief er veel leuker uitzien, maar stiekem vind ik die van Mutsy toch makkelijker in gebruik. De mutsy heeft veel verschillende vakken, waardoor je luiers/flesvoeding/extra kleding makkelijk kan opruimen. Nu gebruik ik die van Lief, maar dat is eigenlijk 1 groot vak, waardoor alles rommelig in de tas zit. Nu is dat helemaal niet erg, zoveel neem ik niet meer mee voor zoonlief.
    Maar ik denk dat nr 2 toch de mutsytas weer meekrijgt naar oma.

Ik zou zeggen kijk eerst goed in de winkel en vergelijk (en bedenk wat je er allemaal in wil doen).

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ook een luiertas van lief. Ook ik heb deze later gekocht, omdat hij kleiner is. Voor in het begin vind ik een grotere handiger. Lief heeft inderdaad niet zo veel vakken en zoals Maria al zegt dan wordt het snel 'rommelig' in de tas. Omdat ik nu niet meer zoveel nodig heb, gebruik ik de lief-tas.

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb ook een luiertas van Lief, vind m ideaal! Lekker groot, heb wel vakken binnen in en aan de buitenkant 2 vakjes. En het grootste voordeel vind ik dat deze gewoon dicht geritst kan worden ( de Joolz luiertas heeft geen rits) En hij ziet er ook heel stoer uit :)

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb er een van Lief! en wil geen ander meer...

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nooit meer anders dan een jujube, ik heb er twee. 1 kleine en 1 tweelingtas voor als we langer weg gaan. Niet goedkoop maar ze blijven mooi en je kunt ze wassen in de wasmachine.

Deel Deze Pagina