2 hondjes?...

Discussie in 'De lounge' gestart door smarlicia, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Bedankt voor de reacties ik zie het helemaal zitten
    Nu mijn man nog hihi

2. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Haha wij hebben er ook 2.. Een zeer actief ras, dat is de oudste..Toen mijn vriend meer uren ging werken en hij niet lekker meedraaide in de uitlaatservice hebben we gekeken kwam er toevallig een klein 'rescue' hondje op ons pad van toen een maand of 5/6 oud. Deze is super sociaal en erg makkelijk. Alleen het zindelijk maken in het begin vond ik wel weer even lastig maar aangezien deze al wat ouder was kon hij vrij snel mee met de normale wandelingen en dan maakt het niet meer uit qua tijd. Groot voordeel: ze zijn nooit alleen thuis maar altijd samen. Nadeel: de kleine is waaks als hij blaft blaft de grote(re) mee, dus hebben ze nu een eigen kamer om de buren te vriend te houden:roflmao:

Wat ik ook erg prettig vind, is dat het echt maatjes zijn, er wordt regelmatig gespeeld. Tuurlijk willen ze wel allebei aandacht van de baasjes voor een knuffel en een spelletje maar ze kunnen ook elkaar prima vermaken. De kleine heeft gelukkig een even hoge energiebehoefte als de grote(re) en dat is een werkhond;)

Kortom: de puppentijd is even heftig, daarna plezier voor het leven en ga voor een ras met een even hoge energiebehoefte..

Deel Deze Pagina