Mijn dochter heeft twee stuks ik heb daar nooit nagedacht. Mijn man zegt dat het zelden is. Maar heeft het nog betekenis of niet?
Haha, mijn dochter is echt een cavia. Die heeft er drie. Is wel lastig met staartjes maken hoor, maar ja. Doe je weinig aan! Ik weet eigenlijk niet of dat zeldzaam is.
Ik heb gevonden dat in rusland waar ik vandan kom zeggen ze betekenis: gelukkig/bijzonder leven andere betekenis talentvol en andere dat 2 keer getrouwd zal zijn. Er is ook kosmische betekenis soort twee verbindingen met helal of zo haha Ook zeggen ze hier dat het betekent dat volgende kindje tweeling zal zijn Ik geloof daar niet zoveel van maar is wel grappig. Ik weet niet eens hoeveel hoofdkruinen ik heb.
Hier ook twee kruintjes/draaiwortels. Krijg nooit fatsoenlijk scheidingen erin voor staartjes, haha staat wel grappig. Het is wachten tot haar haar lang genoeg is voor 1 staart, dan hebben we er misschien geen last meer van. Heb wel eens gehoord dat een extra kruin staat voor een pittig karakter, klopt hier tot nu toe wel
Het betekent dat je 5 talen moet leren spreken, op 1 been hinkelend door het leven moet gaan en elke kikker die je tegen komt moet kussen. Op je 21ste win je de staatsloterij ! (het zoontje van een vriendin van me heeft dat ook, ik denk ook niet dat het superzeldzaam is??? Drie heb ik nog niet meegemaakt)
Niks bijzonders, heb ik ook. Mijn zoon had er drie als baby. Volgens Indische traditie worden kinderen die dat hebben heel ondeugend. Weinig van gemerkt afgelopen 14 jaar.
Ik zelf en mijn man kenden niemand. Naar schoonmoeder gebeld met 4 kids en veel broers/zussen iedereen heeft maar 1. Dus voor ons is het dan bijzonder. Dat het voorkomt is geen twijfel
Hier 1 met 2 en 1 met 3. Ik zelf heb er 1 mijn man 3. Ik vind het vooral heel erg lastig. Erg bijzonder is het niet
Mijn oudste heeft twee kruintjes achterop, vlak naast elkaar. De tweede heeft ook twee achterop zijn hoofd, maar dan aan beide kanten . En hij heeft er nog 1 op zijn voorhoofd, net aan de haargrens. Maar als het wat langer wordt, valt die niet meer op.