De titel zegt het al: ik ben zwanger van ons tweede wondertje! 5 weken nu dus nog erg pril. Ik loop de hele dag te stralen ondanks dat misselijke gevoel. Zou het van de daken willen schreeuwen, maar wacht toch nog maar even.sDus gooi het op het forum zodat ik toch even mijn verhaal kwijt kan. Zijn jullie maar even mijn vrienden, vriendinnen en familie
Hahaha, gefeliciteerd! Ik ken je gevoel! Zeker toen een vriendin van me van de week vertelde dat ze zwanger was, wilde ik ook vertellen van mijn zwangerschap, maar mn man wil t nog stil houden.... aarg!
Gefeliciteerd!!! Hier ook radiostilte nog tot m'n eerste echo dan mag familie het weten bij de tweede echo (11 weken) de hele wereld.
Gefeliciteerd!! Wij hebben het ook stil gehouden tot de 1e echo met 7.5 week. Toen familie verteld. Pas na de termijnecho de rest van de wereld ingelicht. Spannende tijd
Gefeliciteerd meid Hier zelfde suite. Aan de ene kant willen we het zeggen aan de andere kant eerst een echo. Bij de 1e hebben we het met 6 weken gezegd.
Gefeliciteerd!! Ik weet het zelf sinds gisteren, 1e keer dat het raak is in ronde nr 14. De verwijzing naar de fertiliteitspoli al op zak Nog allemaal erg onwerkelijk en heeeuuuuul spannend Maarrr we hebben nu bewijs dat het wel bij ons "werkt", maar of dit krummeltje plakken blijft?? Geen ervaring met zwangerschap of miskraam, dit is onze laatste mijlpaal en we leven van dag tot dag. Sowieso moet eerst alles "goed" en gezond zijn, voor we durven te vertellen. Wil liever niet met mensen delen voor een eventuele miskraam, want dat houd ik dan liever voor mezelf en mn vriend. Er kan nog van alles gebeuren, maar dat hoeft natuurlijk niet Rete spannend dus, elke dag dat ik zwanger ben is er 1 meer. En we kunnen het nu niet meer ontkennen (voor onszelf). Steelse blikken naar elkaar, en dan grijnzen als een idioot Ik voel me gewoon verliefd <3
Proficiat! Ik ben ook pril zwanger me heb al paar x plots het verteld aan mensen.. ben wel superblij mr ook heel bang.. mag pas over 2 weken naar de gyn en wat duren die dagen lang! Hopelijk is alles goed en blijft het zitten ik lees zoveel narigheid
Zoooo herkenbaar! Ik vind het supermoeilijk om het niet aan mijn moeder te vertellen. En ik hoor na maandag pas wanneer ik naar de gyn mag. Superspannend ook allemaal, ik ben zo'n leek op dit gebied Echt leuk om hier op het forum met lotgenoten over te kletsen