Hoi, ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Tot onze verbazing waren er 2 kloppende hartjes te zien. Ben nog niet helemaal bijgekomen van dit nieuws. Was al een grote verbazing dat ik überhaupt zwanger was. Heb namelijk met mijn ex de hele mmm meegemaakt tot eiceldonatie aan toe. Ik zou in de vervroegde overgang zijn en maakte met de hoogste dosering hormonen geen tot nauwelijks eitjes aan. Nu een iets meer dan een jaar een nieuwe relatie en bam het is raak twee eiige tweeling.
Wauw. Dat is dan inderdaad even schikken. Het zal ook wel even duren denk ik voor je aan het idee gewent bent. Hier duurde het ook even. 2 dagen totaal van slag geweest.
hey meiden, hier gisteren echo gehad en gelukkig een beetje goed nieuws gekregen! met baby 1 is alles helemaal prima en heeft eindelijk wat plaats gemaakt hartje was ook in orde en de groei ook niks op aan te merken dus we krijgen zowiezo 1 kindje YEAHHHHHH baby 2 leek even verdwenen te zijn maar plots was ie er... advies van de vk was: ga ervan uit dat baby 2 het niet gaat redden maar we zagen wel een hartje kloppen nog steeds en na mijn mening constanter als de vorige keer maar wel nog steeds traag! ook was baby 2 een stuk kleiner... ik ben heel eigenwijs en kan de hoop voor baby 2 nog steeds niet opgeven! er kloppen nog altijd 2 hartjes in mij en met duidelijke vooruitgang! volgende week weer echo in het ziekenhuis ben benieuwd of t hartje van baby 2 dan weer vooruitgang heeft geboekt en hoop zelfs dat ie misschien ook wat gegroeid is! Hoop doet leven zeggen ze en ow wat blijf ik hopen samen met manlief.
Jeetje meis wat heftig. Gelukkig gaat het zo wie zo goed met 1 maar natuutlijk hoop je dat het met alle 2 goed gaat en blijft gaan. Hopen en duimen en veel rust denk ik is het best wat je dan kan doen. Hoop dat je volgende week beter nieuws krijgt. Ik moet 8mei weer op controle en weer echo Dan 21mei weer voor de 20weken exho van 2uur pfff. Ben je al benieuwd wat het word? Of heb je al een soort voor gevoel? Wij zijn wel erg nieuwgierig wat het word hier.
2 uur?? Sowww dan hahaha wel fijn dat allea goed gaat en hopelijk blijft gaan! Jaaa ik ben erg nieuwschierig mijn gevoel zegt een meisje maar misschien omdat ik t graag wil haha hoop nu eigenlijk alleen dat ze beide gezond zijn! Wel spannen Zo een 20 weken echo alvast heeeeel veeeel plezier en succes voor de 8e
Haha ja omdat het er 2 zijn. Dankjewel. Wij hopen ook voor jullie dat het goed blijft gaan met alle 2 de kindjes en dat je dadelijk veel beter nieuws krijg. Heel veel succes volgende week. Wij gaan duimen voor jullie