hcg stijging: 14 dpo 47->230 op 18 dpo. Ervaringen?!?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    hallo,

ik ben een beetje in de war...hopelijk kan iemand hier wat meer licht schijnen.

Ik heb maandag, precies 14 dagen na iui een bloedtest gehad en mijn hcg waarde was 47. Het ziekenhuis vond dat aan de lage kans en ik moest dus een herhalingstest doen. Ik ben vandaag (vrijdag) geweest en nu was het 230.
    Maandag werd mij verteld dat het vooral om de stijging ging die erg belangrijk is. Ik lees overal dat hcg per 2 dagen moet verdubbelen, dus ik dacht eigenlijk dat mijn waarde van vandaag dus best wel goed was.
    Maar het ziekenhuis vind het niet goed. De stijging is "marginaal" en volgens hun is het erg onzeker of het goed gaat. De waarde zelf vinden ze laag, maar de stijging dus ook.

Ik ben erg in de war, want de vpk klonk heel negatief en ik maak me daardoor nu erge zorgen. Maar aan de andere kant, strookt dit ook helemaal niet met alles wat ik ook maar op internet lees... Ook vind ik veel sites die mijn waardes en stijging wel gewoon normaal vinden :(
    Ik heb het echter 10x nagevraag bij het ZH en de vpk blijft volhouden dat er geen rekenfoutje oid is gemaakt bij de interpretatie van de cijfers (normaal nemen ze nl bloed op dag 15/16 en dan weer een volle week later).

Heeft iemand misschien positieve verhalen dat het met een dergelijke waarde nog wel goed is gegaan?
    Of weet iemand hoe ik deze getallen nou moet interpreteren?

Ik zie zo op tegen weer een week die vreselijke onzekerheid :(

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    t lijkt mij helemaal niet slecht hoor!het gaat om de verdubbeling die om de (ongeveer)2 dagen plaats moet vinden.En daar zit je boven ook nog!

3. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Heel raar, klinkt namelijk indd goed! Heb er niet veel verstand van maar je leest wel eens minder hier! Ik zat bij 13dpo op een hcg van 67 en bij 16 dpo op 311.. Bij iedereen is de hcg anders, maar als hij goed stijgt is t goed.. Zegt mijn gyncl.
    En dat doet die van jou toch ook?

Deel Deze Pagina