Wat mankeer ik?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kencey, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kencey

kencey Nieuw lid

Apr 3, 2008
    4
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu een ruim geleden bevallen, na mijn bevalling heb ik 10 weken niet kunnen plassen. Waardoor ik een catheter heb gehad. Daarna kreeg ik weer gevoel in mijn onderlichaam. Nu heb ik geen last meer met plassen. Maar nog steeds heb ik last van dat ik niet de eerste signaal krijg, als ik mijn grote boodschap gevoel moet doen. En als ik het krijg dan is het ook noodzakelijk dat ik gelijk moet gaan want ophouden kan ik niet meer. Ben al vaak naar de huisarts geweest, hij zegt komt wel. ben ook paar keer naar bekkenbodem training geweest, ook niet geholpen. We willen weer zwanger zijn, maar ben zo bang. Dat ik dit keer helemaal incontinent raak. ( ik heb niet kunnen plassen, terwijl ik een hele volle blaas had, dat konden ze op de echo zien, maar ik voelde het niet)
    Komt dit u bekend voor, en wat raad u mij aan? Alvast bedankt voor je antwoordt.

kencey

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi kency,

We horen wel vaker dat de eerste periode na de bevalling de controle nog neit optimaal is maar vaak is dat na een jaar weer onder controle.
    Vervelend voor je meis!
    Ben je uitgescheurd tijdens de bevalling? Dit kan een reden zijn van het controle verlies.
    Ik wil je adviseren om voor dat je zwanger bent al een afspraak te maken met een gynacoloog voor advies tav een nieuwe zwangerschap maar vooral de bevalling.

Imke

Share This Page