Dag dames, ongeduldig na mn eerste lichte streepje waarvan ik bang was dat het een indroger zou zijn, heb ik toch maar weer getest.... Kan het bijna niet geloven maar lijkt me niet dat binnen 10 minuten je 2 indrogers hebt? Ze zijn nog wel licht maar a. maandag is mn nod en b. ik heb al veel gedronken, wat wil je met dit weer? Wat denken jullie??
Ik zie ze ook hoor meid! En volgens mij zijn dit geen indrogers als je binnen 10 minuten 2 van zulke streepjes hebt! Dusss......alvast voorzichtig gefeliciteerd en maandag gewoon nog eens testen
Dank dames voor reactie, denk zelf nu ook dat het positief is, ze drogen nu ook steeds duidelijker op Had er nog 1 gemaakt..
Dank je!!! Heb nu ook echt voor t eerst het gevoel dat het echt zo is, geloof het of niet maar mn zoontje zei van de week ineens uit het niets: mama baby in de buik! Je moest mn man zien kijken Ik zeg ik denk dat we een helderziende zoon hebben Oooh, hoop zoo dat het bij jou ook geen indroger is! Ga voor je duimen meid!
lijken mij ook geen indrogers hoor maar het begin van een duidelijk wordende test... spannend over 2 daagjes nog eens!!
Meid is gewoon positief!!! Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen er nu opeens van uitgaat dat kruidvat 2 voor 5 euro alleen nog maar indrooglijntjes geeft!!! Deze testen kunnen ook nog steeds met een hele hoge scoring positief zijn!!!
Dank voor jullie reacties meiden! Door mijn vorige ervaringen ben ik bang voor indrogers maar heb ze niet eerder zo gehad en dat ze ook zo snel verschenen dus vandaar dat ik over deze nu ook positief ben.