hoi dames, nu heb ik al vaker negatieve dingen gehoord over sensitest, maar zelf nog geen nare ervaringen mee gehad...toen ik niet zwanger was, bleef hij echt spierwit. Maar nu komt het... ben beginnen testen op DPO 10 (normaal LF van 12 dagen en bij mijn vorige zwangerschap testte ik op DPO 11 vet positief)en vandaag op DPO 12 heb ik nog steeds een vaag positieve test. Al 3 dagen op een rij dus diezelfde test. Ik zou toch verwachten dat ie na 2 of 3 testen duidelijker wordt maar dat doet ie dus niet Zijn er nog meiden die dagen aan een stuk vlak voor NOD (morgen is mijn NOD) heel vaag testten en toch zwanger bleken zijn? Ik heb nu wel wat schrik voor een vmk omdat het streepje maar niet duidelijker wordt dus ik denk wel zwanger te zijn maar vrees dat het niet goed zit. Ik heb al eerder een foto proberen trekken van de test maar hij is heel troebel :x dus posten heeft geen zin khoop dat iemand mij ofwel een positief verhaal brengt of een beetje duidelijkheid kan geven... voor het moment wordt ik bijna knetter van onzekerheid groetjes claire
Het nadeel van erg vroeg testen is dat je hcg wel verdubbelt om de 2 dagen, maar als je eerst bijv een hcg van 50 en 2 dagen later 100, is het allebei niet veel en hoeft er dus niet altijd een knalstreep komen. Als ik jou was zou ik op NOD nog een testen... moet ie haast wel duidelijker zijn Heb je ook foto's van de test??
bedankt voor de reakties! kga straks achter de kruidvat testen 2 v 5 en een cb digi... morgen is mijn NOD al, dus morgenochtend doe ik die testen eens foto's van de test zijn echt wazig, krijg em nie scherp dus is het posten niet waard want daar zie je echt niets op
Ik had in begin van mijn zwangerschap (testen op NOD en 1 en 2 dagen erna: in totaal toch wel wat testjes gedaan voor ik het geloofde ) sowieso lichte streepjes. Bleek gewoon dat mijn HCG-gehalte laag was. Heb dan ook 2 weken na mekaar bij de HA bloedtest moeten laten doen om te zien of het goed verdubbelde. Was allemaal ok, maar je HCG kan dus te 'laag' zijn om een goed duidelijke test te hebben, ook op en na je NOD
ik laat zeker iets weten als ik getest heb Euhmzz: dat geeft me terug moed meid. bedankt! (mag ook niet te veel gaan hopen want als het dan toch niets is...) toch blijf ik schrik hebben dat die vage lijntjes gewoon indrooglijntjes zijn of zo...ik lees vooral negatieve ervaringen met sensitest dus ik vrees ervoor we zien het morgen wel, ik hoop dat ik met mijn 2 ogen dicht kan slapen en een goede nachtrust heb, dat het snel morgenochtend is
kheb enorm slecht geslapen, vooral van de stress dan, denk amper 5 uur en hier zit ik dan op het werk, net getest... eerst nog een sensitest, amper een streepje, mijn teleurstelling was groot! ik dacht, laat me nu toch eens de kruidvat 2 v 5 doen. ondertussen ga ik mijn urine gaan weggieten, kom terug, wat zie ik...een knalroze streep staan op die 2 v5 ! ik natuurlijk flink balen dat ik mijn urine net had weggegooid want de CB lag al klaar maar ik ging er na die sensitest wel vanuit dat de 2 v 5 netgatief zou blijven en dan zou ik de digitale test wel sparen voor een moment als ik wel zwanger zou zijn... maar ik denk dat ik er nu wel steeds meer van overtuigd raak dat ik degelijk zwanger ben! ik ga op mijn roze wolk zitten!! thx for the support!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wat fijn dat je nu niet meer onzeker hoeft te zijn door die vaag blijvende testjes.
gefeliciteerd! Zo zien we ook maar weer dat sommige testen blijkbaar meer HCG nodig hebben dan anderen