Vorige week woensdag had ik de eerste terugplaatsing van een 4-cellige cryo. Nu is het bijna een week later en ik heb nog helemaal geen echte symptomen. Soms een klein steekje in m'n onderbuik en van 't weekend wat meer steekjes en wat duizelig/weeiig, maar nu dus verder niets meer. Wanneer begonnen bij jullie de symptomen? En is er nog een kans, of is 't nu eigenlijk wel verkeken? Ben wel benieuwd wat jullie voelden en wanneer na de terugplaatsing!
hoi ik vrees dat niemand je daarmee kan helpen omdat het echt bij iedereen verschillend is. maar ik begrijp je gevoel helemaal. en natuurlijk is de kans niet verkeken je hoef namelijk niks bijzonders te voelen als je zwanger mocht zijn. het kan zijn dat je precies hetzelfde voelt als bij je ongi. de symptomen van zwangerschap hoef ik niet op te noemen toch die zul je vast al wel gelezen hebben. hoe moeilijk ook er is maar 1 ding wat je kunt doen...;.. wachten!~ veel succes en duim voor je hoop op goed nieuws en o ja het enigste wat ik voelde toen ik zwanger bleek te zijn is steken in men lies dat had ik als enigste in de dagen tussen terugplaatsing en de zwangerschapstest.
Thnx voor je reactie Hm, het is inderdaad natuurlijk heel verschillend per persoon.. Ben alleen gewoon benieuwd vanaf welke dag na terugplaatsing ongeveer. Maar ook dat is natuurlijk verschillend. Wachten is echt moeilijk!! Zijn m'n eerste echte wachtweken in de MMM en vind 't echt heel spannend.. Goed om te horen dat jij ook niet veel symptomen had, geeft weer hoop