Hmmm klinkt lekker, die ga ik morgen als lunch maken voor dochterlief! Gewoon even om en om bakken en dan zo geven? Hoeft geen stroop oid meer op neem ik aan?
Ow dat ga ik ook proberen,ben benieuwd naar wat mijn zoontje er van vind! (slechte eter!) Naar die havermout,ei en appelmoes ben ik ook benieuwd.
Nou net volle goede moed dacht ik lekker ga ze maken. Had er zo trek in.. Maar sorry ik vind ze niet te eten. En me dochter ook niet Volgens mij zijn we 1 van de weinige
ik heb ze gisteren gelijk gemaakt. Ik vond ze wel lekker, hoewel de ei net te overheersend was. Maar misschien was mijn banaantje te klein en m'n eieren te groot havermout gebruik ik trouwens al een tijdje in plaats van een deel van de bloem bij pannenkoeken.
Net samen met die kleine gemaakt en ze worden nu onder luid geJAAAA opgesmuld... Dus ze vallen in de smaak! Fijn recept trouwens, J. heeft last van kma, dit is een makkelijke vervanging van een pannenkoek zonder gedoe met rijstmelk of andere dingen, dus thanx!!! Ga ook nog een keer de havermout variant proberen...
De meningen lopen nogal uiteen zie ik haha. Athina, ik denk dan idd dat de verhouding niet helemaal goed was want mijn pannenkoekjes smaakten absoluut niet naar ei!