Ga zo maar even aan de bak, dochter ligt al in bed voor middag slaapje, maar ik lust nog wel wat Wellicht ook wel lekker straks als tussendoortje Misschien als je L of XL eieren hebt 1 gebruiken?
Omg! Godenvoedsel! Heb ze alleen wel gebakken in zonnebloem olie. En heb er een snufje zout in het beslag gedaan, dat kickt de zoetigheid omhoog (daarom altijd ook cake bakken met een snufje zout, amder is het een kleffe hap) Btw 1L ei is voldoende voor een niet te grote banaan.
Dat ziet er lekker uit zeg! De bananen zijn hier helaas nog niet rijp, maar ik ga het onthouden voor het weekend.
Ik ga het binnenkort ook proberen. Zo heb ik ook eens een recept gelezen van chocolademousse op basis van avocado (voor veganisten maar ook voor kindjes met koemelkallergie)
Ik heb het toen straks geprobeert, maar het was verre van hoe jij ze hebt haha, het smaakte gewoon naar ei met stukjes banaan en waren ook niet zo mooi, die van jou lijken echt op pannekoeken dat was bij die van mij niet
ik heb ze net voor mijn zoontje en twee oppaskindjes gemaakt. ze hbeben gesmuld. mijn zoontje die niet dol is op pannenkoeken heeft er van gesmuld. had 3 in 1 pan gemaakt dus mooi klein voor de kleintjes (zoontje en jongste oppaskindje zijn net 1)die twee hebben er 2 op en nog een boterham en de oudste 4 met 2 boterhammen(volgende keer maar iets meer maken haha
Maar de banaan moet dus echt rijp zijn? Ik ben banen in de winkel gaan halen ze zijn mooi geel maar geen enkel stipje zwart erop
Ik heb ze ook gemaakt, met 2 bananen en 3 eieren, beetje kaneel, geen suiker. Dochter en ik zijn ze nu lekker aan het oppeuzelen, heerlijk!
Voor de dames die ze gegeten hebben: Smaken ze niet naar pannekoek? Ik verwacht het niet, maar als ik iets smerig vind is het pannekoeken Grappig genoeg lust geen enkele vrouw in mijn familie van vaders kant ze, mijn dochtertje vind ze ook vies, en mijn zoon is er dol op hahaha, vandaar mijn vraag dus.
Lijkt me heel vies.. Een omelet met banaan.. jak Maar ik ga ze wel maken binnenkort dus wie weet.. Hier trouwens ook regelamtig havermoutpannenkoekjes, lekker en gezond! Ook lekker met stukjes appel en kaneel
Ze smaken wel naar pannekoek hoor, alsof het belegd is met banaan en kaneel. Om te voorkomen dat er een eismaak aan zat, had ik dus minder ei gebruikt. In feite is het gewoon opgeklopt ei met een banaanprakje erdoor, omelet met banaan dus. Klinkt alleen niet zo smakelijk en hip als een "2 ingredienten pannekoek"
Moet de banaan echt heel rijp zijn? Ik heb toevallig gister kinderbanaantjes gekocht en die zijn van hunzelf ook best wel zoet maar ze zijn nu wel nog mooi geel en helemaal niet bruin..