Vraagje over menstruatie, wie heeft dit eerder gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoepperzikje, 22 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    #1 Snoepperzikje, 22 nov 2021
    Laatst bewerkt: 22 nov 2021
    Hoi allemaal,

ik heb een vraagje over de menstruatie. Ik heb een regelmatige cyclus van 34 dagen. Ik ben altijd 6 dagen, heel hevig en gaat altijd gepaard met veel pijn. Mijn menstruatie’s beginnen altijd met veel pijn, bloeden als een rund en het is altijd gelijk donkerrood, veel stolsels en pas op het eind wordt het bruin.

Vandaag of morgen zou eigenlijk mijn nod zijn. Ik had 7 oktober een positieve ovulatietest, dus 8 of 9 oktober was mijn eisprong. 10/11 dpo had ik een heel klein beetje roze afscheiding. Eergisteren was het roze/rood. Gisteren ging het van roze/rood naar bruin en is het abrupt gestopt. Het is bij lichte vloei gebleven. Er zaten geen stolsels in en ik had ook geen krampen of iets, het was wel wat slijmerig. Ik heb 18 oktober nog een test gedaan (2v5), die was negatief dus het zal wel gewoon mijn menstruatie zijn geweest. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, dus ik vroeg me af of jullie dit eerder hebben gehad? Kan je menstruatie zo ineens veranderen? Er is verder niks ‘anders’ gebeurd, zoals veel stress of zo.

Groetjes!

2. Lialin

Lialin Bekend lid

23 okt 2021
    647
    404
    63
    Vrouw
    Bedoel je niet november?

3. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Oh ja, had het helemaal nog niet opgemerkt :rolleyes: Maar kan het niet meer aanpassen

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Okay.
    Resume
    9 november je eisprong
    19 november (10 dpo) roze
    20 november roze/rood
    21 november bruin
    De test op 18 november was negatief

Hoe lang is je lf normaal?

Wellicht was het een innestelbloeding en dan was je op 18 november te vroeg met testen.

5. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Ik gebruik Flo en die zegt dat mijn ei 8 november was. De rest klopt wel.

Vandaag een test gedaan, maar negatief. Ik ben ook weer heel licht gaan bloeden (roze/bruin), last van mijn baarmoeder en 2 hele kleine stolsels verloren. Ik denk echt dat het een menstruatie is, maar ik heb het nog nooit zo meegemaakt en daarom vraag ik me af of het zo ineens kan veranderen

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja het kan altijd een keer anders zijn idd.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    ps. Ik zou niet teveel vertrouwen op een app qua eisprong schatting, maar ovulatietesten gebruiken of de temp methode (op correcte wijze) gebruiken.

8. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Snap ik, meestal klopt er ook niet zoveel van. Ik had 7 november in de avond een positieve ovulatietest, waarop de app die ik gebruik aangaf 9 november mijn eisprong te hebben. Na een update van de app was dit 8 november.

Deel Deze Pagina