ik word zot denk ik !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessicatk, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

12augustus zou ik een innesteling gehad hebben als de eicel bevrucht is.
    ik had 12augustus bij het afvegen een veeg bloed, 14 augustus hetzelfde. Nu zijn we maandag 18augustus en nu had ik terug bij het afvegen een veeg bloed.
    mijn maandstonden zouden normaal donderdag 21augustus zijn.
    vandaag maandag 18augustus een negatieve test van kruidvat (early 2v10euro).
    kan dit nog altijd innestelingsbloed zijn ?
    wel heb ik vlagen dat ik met mezelf geen blijf weet (opgejaagd en zweten) hoofdpijn, borrelende darmen en steken in de onderbuik....

ik weet het nu allemaal niet meer

liefs

2. Je weet dat een innesteling lang niet altijd op een bepaalde cyclusdag plaatsvindt? En zo niet; dat hetzelfde geldt voor een eisprong? Oók met een regelmatige cyclus?

3. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Tja, met een cyclus van 28 dagen kan je eisprong netjes op dag 14 zijn, maar ook op dag 18, dag 21, noem maar op. Hetzelfde geldt voor de innesteling (daar is überhaupt geen vaste dag voor, ook niet als je exact weet wanneer je eisprong was). Met een formule op internet kun je dat echt niet berekenen.

5. misa

misa Niet meer actief

Als je 21 augustus ongesteld zou moeten worden zou ik dat afwachten. Want wanneer iemand een eisprong of innesteling heeft is erg verschillend. En die vroege testen werken ook niet bij iedereen.

Misschien vanaf de 21e opnieuw testen. Kruitvat 2 voor 5 euro vond ik altijd top!

Ik had altijd een cyclus van 32 dagen en de eisprong was vaak tussen de 19-22 dagen.....! Kan dus alle kanten op.

6. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

ja ik denk dat dat het veiligste is, nog een beetje wachten :D
    ik heb wel steken in mijn onderbuik. we zien wel.
    groetjes

7. misa

misa Niet meer actief

Het wachten is lastig.... Ik weet het! Eerste keer een jaar bezig geweest en elke maand voelde ik wel wat. Toen ik werkelijk zwanger was voelde ik niets bijzonders..... Haha!
    Succes met wachten!

8. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

we zij nu al 1jaar bezig waarvan ik in de 7e maand een miskraam heb gehad op 7w3d. dus het is we zijn nu 6maand verder en elke maand meer is er 1 te veel :D

9. misa

misa Niet meer actief

Helemaal begrijpelijk...! En wat ontzettend frustrerend he. Ook omdat je weet dat het dus wel kan.
    Hier na een jaar naar de huisarts gegaan. Man heeft zijn zakie laten checken en alles was goed. De afspraak bij de gynaecoloog was gemaakt en net voor de tijd bleek ik zwanger.
    We hadden het even helemaal opgegeven, maar toen ik die maand toch ineens mijn eisprong voelde, hebben we daar eenmaal gebruik van gemaakt die maand. En ja hoor...... Zwanger!
    Bizar, maar waar! Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben. :)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens.

Ter verduidelijking TS: een internetcalculator kan niet in je lichaam kijken, maargaat uit van gemiddelden. Je eisprong kan dus veel eerder of later plaatsvinden dan een calculator aangeeft. Gevaar is dat je dan juist op de verkeerde dagen aan de slag gaat waardoor geen zwangerschap.

Ovulatietesten zijn dan veel nauwkeuriger. Die maken gebruik van jouw urine.

Bij een cyclus van 28 dagen vindt je eisprong plaats ergens tussen dag 10 en dag 18 van je cyclus met een gemiddelde dus van 14 dagen. Dit is gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.
    En het kan ook nog eens heel goed per cyclus verschillen.
    Zo kun je de ene cyclus op dag 11 je eisprong hebben en in je volgende cyclus pas op dag 17.

Dat is ook een reden waarom ovulatietesten handig kunnen zijn.

Succes! Hoop dat je gauw zwanger bent.

Al lang gestopt met de pil trouwens?

Deel Deze Pagina