Verplichte pauze MMM door Corona...

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Barbje, 21 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Oef... Zoveel zie ik het op fb voorbij komen.. Door corona traject gestopt of niet mogen beginnen..
    Hoe ga je daar mee om?
    Hoe lang moeten we wachten.. Maanden? Jaren?

    Ik heb afgelopen week de punctie gehad en werd gisteren gebeld dat er geen terugplaatsingen meer mogen worden gedaan...
    Ze kon ook niet vertellen tot wanneer...
    Ik weet nog niet of er cryos zijn daar duim ik nu hard voor.
     
  2. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wij stonden op het punt om een eiceldonatie traject op te starten in Spanje (na 5 jaar traject). Donor al gevonden. Beide al begonnen met de pil. En nu dus alles gestopt. Althans, ik blijf aan de pil, net zolang totdat alles weer opgestart wordt. Geen idee hoe lang.

    Natuurlijk begrijp ik dat dit in het niet valt bij alles wat er gaande is. Dus ik probeer het maar even een plekje te geven. Wat lastig is als een vriendin wel pril zwanger is. Uitgerekend in oktober. En bij ons is het twijfelachtig is of we dan überhaupt alweer opgestart zijn. Maargoed, daarover piekeren maakt de zaak niet beter.

    Voor nu houdt onze kinderwens mij vooral bezig omdat ik twijfel of ik aan de pil moet blijven. Want heb daar wel last van. En de situatie is in Spanje ook zo aan het ontsporen dat ik niet verwacht dat ze weer snel deze zorg zullen opstarten.

    Balen dat jullie geen verse tp kunnen krijgen. Hoop dat jullie wel snel nieuws krijgen over cryo's. Dat duim ik voor je mee! Hoe is het voor jullie?
     
  3. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wij hadden geen cryos. 8 april had ik afspraak of we weer met menopur konden starten. Ben gebeld. Alles ligt tot nu toe stil tot half april.

    Was gelukkig nog niet gestart met decapeptyl. Blijf de pil doorslikken zodat we elk moment kunnen starten voor icsi 2.
     
    Barbje vindt dit leuk.
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi wij hebben al een kindje via een icsi traject.
    We waren net van plan om voor kindje twee te gaan.
    We hebben alleen maar een gesprek gehad in het ziekenhuis.
    Als ik weer ongesteld zou worden zouden ze mij in de gaten houden en dan op het goede moment een cryo terugplaatsing doen.
    Helaas kreeg ik na mijn ongesteldheid te horen dat het traject stop gezet werd door de Corona.

    Ik snap het maar tjonge wat balen zeg.
    Je kijkt er zo naar uit.
    Je gaat er voor en dan dit!

    Zit je niet een maand te wachten omdat het mislukt is dan zit je te wachten omdat er wereldwijd een virus is.
    Phoe en ben bang dat dit nog heel lang gaat duren.
    Maar goed gezondheid van alle mensen natuurlijk eerst das veel belangrijker.
     
  5. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43

    Dank voor je reactie. Heb je al besloten of je aan de pil blijft of niet? Spanje is echt wel heftig nu. M'n vader kon afgelopen weekend net op tijd naar Nederland komen vanuit Spanje. Je wordt op straat aangehouden als je er loopt en geen boodschappen in je hand hebt..
    Ik denk ook wel tot zomer of herfst wachten ja... Niet leuk..

    Gelukkig hebben wij gisteren gehoord dat er cryos zijn.. Dat slaapt een stuk makkelijker en fijner..
     
  6. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Hebben ze bij jullie echt een datum gezegd, zo half april? Wel fijn dat ze dat konden aangeven... Bij ons waren ze daar nogal vaag over...
     
  7. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Wij gaan ook voor ons tweede kindje.
    En ja de gezondheid van iedereen is natuurlijk het belangrijkste...
    Maar dit is wel flink balen..
    Gelukkig mocht de punctie wel doorgaan alleen de terugplaatsing niet.
    Ga de komende maanden maar weer richten op afvallen en fitter worden geloof ik ":)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland

    Half april is de eerste indicatie. Het kan verlengd worden.

    Er zijn natuurlijk nieuwe voorschriften vanuit de overheid. Het zou mij niet verbazen als we een lock down krijgen.

    Er zijn veel mensen die even gezellig met z'n allen naar het bos/strand gaan. Dit zorgt ervoor dat er meer regels nodig zijn.
     
    Barbje vindt dit leuk.
  9. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ben ook gestaakt door Corona... hiervoor miskraam gehad en nu Corona erbij, dus weer wachten, was al gestart met medicatie voor terugplaatsing cryo 2, ik die dinsdag gebeld toen mocht het allemaal doorgaan..ze maakten alles af waar ze mee begonnen waren en de volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat mijn afspraak voor de echo niet doorgaat en dat ze stoppen met de behandeling...

    Geen idee hoe lang dit gaat duren, ik mocht weer bellen wanneer ik ongesteld zou worden volgende maand om dan te informeren of ze doorgaan of niet...

    Baal er ook enorm van pfff alsof dat wachten 2 maanden niet genoeg was...:cry:
     

Deel Deze Pagina