2+ jaar bezig voor een kindje, met MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lisa280887, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Vanmiddag de punctie gehad, 8 eitjes zijn er gevonden. Donderdagmiddag krijgen we te horen hoeveel er bevrucht zijn en wanneer vrijdag eventueel de terugplaatsing plaats vindt!
     
    Kiki11111981, Chanbee, catlady en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Wat fijn, daar moeten zeker een paar mooie embryo’s uitkomen. Hoe heb je denominatie ervaren?

    Spannend donderdag, maar nu eerst even lekker bijkomen.
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Mooi aantal! Nog even spannend maar ik duim voor een mooie plakker!
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Sorry meiden... een egoberichtje...

    ik voel mij zo down vandaag. Weer een zwangerschapsaankondiging, en onze buren hebben net een baby gekregen.

    ik heb zo sterk het gevoel door alles en iedereen ingehaald te worden. Bijna iedereen in onze directe omgeving die kindjes wilde, is inmiddels zwanger of bevallen.

    ik gun het ze echt. Maar wil zelf ook zo graag... Wordt knettergek van de uitspraak: jullie komen er ook vast wel. Vooral als een zwangere het zegt. Hoe goed ze het ook bedoelen, het steekt toch.

    Ben er even klaar mee ofzo. Al die zwangeren, al die aankondigingen, al die blijdschap voor anderen vlak onder onze neuzen.

    soms zeggen mensen: ja maar jullie zijn nog ‘maar’ 2 jaar bezig. Ja weet je... liever 5 jaar bezig zijn en een kindje dat genetisch van ons is... dan 2 jaar bezig wetende dat een wondertje van ons samen er nooit zal komen. Genetisch gezien dan.

    we gaan er echt wel komen. Maar de weg ernaartoe is verdraaid lastig...
     
  5. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Ik wil zoveel mooie woorden tegen je zeggen... tegen je zeggen dat het allemaal goed komt.

    Alleen weet ik het niet zo goed wat ik wil zeggen. Het enige wat ik je wel kan aanbieden is een hele dikke digitale knuffel.

    En je rot voelen mag, zeer zeker, en je hoeft daar nooit sorry voor te zeggen!!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  6. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Maar het is ook gewoon echt zwaar he. Daar mag je best over “klagen”. Super herkenbaar. Sta de laatste tijd ook weer half op instorten. Heb elke nacht wel weer nachtmerries over aankondigingen, verdriet om ons verlies etc. En al die opmerkingen helpen niets. Het geeft je alleen het gevoel dat je verdriet, angst en frustratie niet terecht is, maar dat is het zeker wel. Vanaf hier een hele dikke digitale knuffel ❤️
    We kunnen niets anders dan doorzetten. En ik probeer altijd te denken; als het wel ooit mag lukken komt die dag elke dag dichterbij. Neemt niet weg dat het nu gewoon zwaar kut is.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    je hoeft nooit sorry te zeggen voor je gevoel! Helemaal hier niet. Wij begrijpen allemaal hoe je je voelt. Je gunt iedereen de hele wereld maar toch steekt het dat het bij andere wel lukt en bij jezelf niet. dikke knuffel voor jou ❤️

    Het zou fijn zijn als we een glazen bol hebben en ook kunnen zien of het inderdaad allemaal goed komt.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  8. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    mooie score! Ik duim voor een positief bericht vanmiddag!

    Mijn steen is verwijderd (eindelijk) en omdat mijn menstruatie achterlijk laat is mocht ik gisteren starten met de primoluut :thumup:
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    @Kwibus Heb je de terugplaatsing gehad en hoeveel bevruchtingen had je?
     
  10. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Ja!! We hebben een terugplaatsing gehad. Van de 8 zijn er 6 bevrucht en zojuist gehoord dat er 1 ingevroren is. We hopen dat we die ene niet nodig hebben ;)
     
    Lisa280887, Chanbee en Parel30 vinden dit leuk.
  11. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn meid!! alleen zo jammer dat er altijd (bijna) zoveel afvallen voor invriezen he.
    Ik ga voor je duimen dat dit een plakker is! Wanneer mag/ ga je testen?
     
  12. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    2 november mag ik testen. Dus nog een kleine 2 weken.
     
  13. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Lieve dames,

    vandaag is dag 13 na de punctie. 15 dagen na de 5000ie Pregnyl. Woensdag, donderdag en vrijdag waren de test witter dan wit. En nu ineens een 2e lijntje op te test. We geloven het niet. Zou het ergens nog de pregnyl zijn??

    Groetjes Kwibus
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lisa280887, catlady, Chanbee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Wauw Meis, dan durf ik je wel voorzichtig te feliciteren!! Als je 3 dagen een witte test hebt gehad is dit streepje niet van de Pregnyl denk ik!! Hopelijk gaan je testen mooi oplopen :thumup:
     
  15. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Wauw! Als hij hiervoor wit was dan heb ik hele goede hoop voor je!
     
  16. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland

    Ik hoop dat je testen prachtig gaan oplopen. 1 november is mijn NOD. Laatste IUI gehad. In de middag van 1 november eerste afspraak voor IVF. Hoop hem af te moeten zeggen.
     
  17. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ooh wat zou dit gaaf zijn! Na een witte test geloof ik niet dat dit nog pregnyl kan zijn! Ik hoop dattie mooi op gaat lopen! Wanneer ga je weer testen?
     
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113

    Wouw! Na witte testen kan het toch geen pregnyl meer zijn?! wanneer ga je weer testen?

    mijn menstruatie is gestart na de primoluut ik mag donderdag voor de eerste echo.
     
  19. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Helaas ongesteld geworden. De laatste IUI mocht niet raak zijn.

    Ik raak de hoop kwijt. 3 pogingen ivf...
    Darna valt het doek. Bijna 7 jaar geleden gestopt met anti conceptie. Vol dromen.. Vol verwachting wachtend op een kleintje van ons... Ik weet niet of het nog gaat gebeuren.

    Het lijkt er op dt we met z'n 2en blijven en dat we nog mar een aantal dieren moeten adopteren
     
  20. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Kan iemand me knijpen.. het kan toch niet zomaar gelukt zijn na 1 poging?!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Chanbee, Kramertje, xxmoixx en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina