2+ jaar bezig voor een kindje, met MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lisa280887, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Hier in de kliniek stop je met de Utrogestan of Duphaston op het moment dat je mag testen. Ze geven aan dat je lichaam het dan overneemt. Nu weet ik dat ze in iedere kliniek of ziekenhuis iets anders zeggen. Maar ik ben er gewoon mee gestopt en 2x zwanger. Wel 2x missed abortion gehad maar heeft niets te maken met het stoppen van de Utrogestan of Duphaston. Maar snap je onzekerheid hierin. Ik ga heel hard duimen dat volgende week alles goed is!
     
  2. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Dan zou ik nog even doorgaan, zodat je achteraf niet gaat denken: “wat als”.
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Zojuist onze eerste spuit gezet. Spannend! Was toch even spannend. Vriendlief was ook lekker gespannen :roflmao:
     
  4. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Goed gedaan, succes!
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Veel succes!!
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  6. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hi dames, mag ik mij hier ook aansluiten?

    Inmiddels hier ook ruim twee jaar bezig en de eerste ronde ICSI al achter de rug. Dec ‘16 gestopt met de pil en in de zomer van ‘17 gestart met proberen zwanger te worden, na ruim een jaar kwam uit onderzoeken dat het zaad van mijn man niet goed is: te weinig zaadcellen én een hoog percentage afwijkend/niet goed bewegend, directe indicatie voor ICSI waar we uiteindelijk begin dit jaar aan zijn begonnen. Nu vanaf half september een pauze gehad, ICSI 1 viel precies samen met het kopen van ons nieuwe huis, grote verbouwing en verhuizing, daarna was ik vooral toe aan RUST. Lekker op vakantie geweest en komende ronde gaan we weer van start en dat is helemaal fijn, ben er weer klaar voor en kan niet wachten :thumup:
     
    Nieuw2019 vindt dit leuk.
  7. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Hey meiden,

    Morgen ochtend echo ziekenhuis en als het goed is de laatste spuit decapeptyl.

    Hoop dat de 8 follikels mooi groeien en hopelijk nog een paar extra.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  8. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Hè Meis, hoe is het nu met je en heb je al een echo gehad...? Ik hoop/duim zo voor je mee ❤️
     
  9. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Hey, ja het was zoals verwacht, onveranderd. Ik ga nu eerst maar even afwachten, hopen dat mijn lichaam het zelf oplost en hopelijk ook niet met al te veel heisa tijdens kerst. Ik ben in ieder geval blij dat mijn laatste werkdag voor vakantie erop zit want het idee dat het op werk zou doorbreken beviel me maar niets.
     
  10. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte! Zo ontzettend oneerlijk allemaal :(
     
    Kiwietje85 vindt dit leuk.
  11. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Oh wat klote zeg!! Heel veel sterkte meis en hopelijk snel een vitale zwangerschap voor jouw ❤️
     
    Kiwietje85 vindt dit leuk.
  12. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?

    Dubbel gevoel met de kerstdagen? Hier alweer de 3e kerst dat we bezig zijn. Vorige 2x licht positieve test en de hoop dat we t jaar erop met z’n 3en zouden zijn.. Nu nog met lege handen :(
     
  13. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel❤️ Hier ook alweer de derde kerst met lege handen... wel vlak voor kerst een IUI gehad! We hopen keihard op een mooi begin van het nieuwe jaar.

    vond het wel weer heel dubbel allemaal. Maar moet zeggen dat het nu beter ging dan vorig jaar. Toen was mijn schoonzus zwanger en kon alleen maar klagen. Op dit soort dagen kan ik dat gewoon echt niet hebben. Dit jaar ging dit wel echt beter en konden we ook genieten❤️

    vandeweek kwam het wel even hard binnen... als de zwangerschap goed had gegaan had ik nu ong 5/6 maanden zwanger geweest... dat raakte ons beide wel echt even.
     
  14. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Hopelijk mooi begin van het nieuwe jaar! Ik kan zwangeren (en baby’s) ook niet goed hebben, dus super begrijpelijk! Ja die gedachten over hoe lang zwanger/hoe oud de baby nu zou zijn etc komen me ook zo bekend voor..
     
  15. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ach zo dacht ik laatst als het in het eerste jaar raak was geweest hadden we een 6 jarige in huis. Over een paar dagen is het 7 jaar geleden dat we gestopt zijn met anticonceptie.

    8 januari weer naar het ziekenhuis. Geen punctie deze maand. Kreeg halverwege een hogere dosis. Van de 11 groeiende follikels heeft 1 alle menopur opgeslokt.
    Hopelijk in januari mooi groeiende follikels zodat er een punctie en hopelijk en tp kan plaats gaan vinden
     
  16. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?

    Gister onze 1e punctie gehad. Was vreselijk, alles lag er heel ongunstig bij en was heel gevoelig.. Ze hebben 11 eicellen gevonden. Vanochtend helaas telefoontje dat er 7 daarvan bevrucht zijn maar er pas 1 was gaan doordelen..
     
  17. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    O getver dat is ook echt niet wat je hoopt! Is er nog kans dat er meer mee gaan doen of helemaal niet?

    Hier ook even een baaldag weer. Ik ben vlak voor oud en nieuw voor medicatie gegaan omdat mijn miskraam nog niet op gang kwam. Toen wat bloedverlies gehad maar niet echt veel, vond het wel gek, beetje bezorgd of alles er dan wel uit was. Nou die vrijdag werd ik flink overvallen doordat plotseling alsnog giga bloedverlies kwam en grote plons toen ik naar toilet ging. Ergens wel opgelucht omdat ik dacht dat dit het dan toch echt wel zou zijn, ging nog 2 dagen vrij heftig zo door en deze week weer minder. Maar vandaag bij controle bleek er toch nog wat te zitten. Nu opnieuw medicatie gekregen maar durf nu weer niets te doen omdat er dus toch risico is op weer zo'n hevige uitstorting. Weet ook niet of ik morgen durf te gaan werken te terwijl ik me verder wel gewoon oké voel. Ik wilde het zo graag achter me kunnen laten en blijf nu bang voor curretage :(
     
  18. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Hier helaas ook nog steeds de nasleep van onze miskraam op 1 november. Heb op 24 december uiteindelijk een hysteroscopie gehad en er zat nog heel veel weefsel. De zwangerschapstesten knalde ook gewoon nog. Veel weggehaald en een week lang bloedverlies gehad. Daarna gestopt en 2 dagen achtereen bloedverlies alsof ik leegliep. Kon gewoon niet van het toilet weg, het bleef lopen. Daarna gestopt en nu bijna 6 dagen bloedverlies vrij. Toevallig vanmorgen nog maar een test gedaan. Licht streepje (iemand met een beginnende zwangerschap zou er blij mee zijn). Volgende week vrijdag controle echo. Als ik dan nog steeds weefsel heb krijg ik alsnog een curettage. Loop er nu ook al 10 weken mee, dus het is wel mooi geweest ook. Maandag de 20e naar Gent voor het chromosoom uitslag. Hopelijk een goede uitslag en dan zsm starten met een nieuwe poging.
     
  19. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Wat een nasleep! Verschrikkelijk! Begrijp niet dat ze dit zo lang aankijken. Ik bewonder jou dat je zo sterk blijft en vooral positief ondanks alles. Er mag echt wel eens goed nieuws naar jullie kant uit gaan. Dikke knuffel
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  20. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Bij jou heeft dit ook al zo een nasleep. Is erg dat je niet vooruit kan. Je blijft ter plekke trappelen. Heel frustrerend en verdrietig. Langs de andere kant mss beter een curretage dan ben je wel direct verlost en kun je verder. Dit blijft maar duren. Waarom ben je bang voor een curretage?
     

Deel Deze Pagina