Hoi meiden, ik wil graag met jullie mee praten. Ik moet zeggen dat ik niet heel goed ben in praten dus het kan zijn dat ik ineens even niets van mij laat horen Donderdag is mijn menstruatie gestart en is iui 6 officieel mislukt.. ze hebben geen oorzaak bij ons kunnen vinden en 2 september gaan wij op gesprek voor het volgende traject.
Leden: Naam: Lisa280887, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: IUI-D vanwege onvruchtbaarheid partner. Zonder hormonen, in natuurlijke cyclus. Status: IUI 1,2,3 mislukt. Nu ronde pauze. Naam: Kramertje, 1e kindje, wens sinds mrt 2017 Traject: IVF ICSI vanwege zaadkwaliteit man. Met hormonen, in gestimuleerde cyclus. Status: ICSI 1&2 mislukt. ICSI 3 zwanger maar miskraam bij 10+3 van tweeling. Start ICSI 4 op 10 aug. Naam: Kwibus, 1e kindje, wens sinds mei 2016 Traject: ICSI Status: Poging 1 voor ICSI afgebroken, mogelijk escape IUI deze week. Naam: Catlady, eerste kindje wens sinds december 2012 Traject: folikelstimulatie in buitenland 2014/2015 in 2019 gestart in Nederland met IUI Status: in wachtweken van IUI nr 4. Naam: Chanbee, eerste kindje, nov 2016 gestopt met ac Traject: waarschijnlijk ivf Status: In afwachting gesprek gyn Afspraken: 12-08: Kramertje: Uitgangsecho dag 3 18-08: Kramertje: Dag 9 follikelmeting 09-09: Lisa280887, evaluatie 03-09: Chanbee evaluatie/start gesprek WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is en eventueel je NOD. Je kan bij ‘afspraken’ noteren wanneer je een afspraak hebt. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ah wat dubbel! Je wil liever niet ongesteld zijn maar dit is wel het startsein voor een nieuwe poging! Ik duim enorm dat dit DE poging is❤️
Welkom! Wat naar dat de IUI’s mislukt zijn. Spannend, een volgende stap! En ik heb hetzelfde hoor! Soms ben ik even een tijdje offline, even rust. Maar het is enorm fijn om op elkaar te kunnen terugvallen!
Dank je wel! Ik vind het fijn om te kunnen praten met vrouwen in hetzelfde schuitje. In mijn omgeving weet ook bijna niemand dat we hier mee bezig zijn..
Donderdag hebben we samen met de arts besloten om een escape IUI te starten. Morgen zal de IUI plaats vinden. Wel mag ik volgende maand met kort protocol starten voor ICSI. Ik merkte pas donderdag hoe ontzettend veel energie dit traject mij heeft gekost. Ik ben inmiddels voor 2 weken ziek gemeld door mijn leidinggevende. Onder het mom van nu even pijn op langere termijn fijn.
Ja zeker. Gisterochtend nog verhoogde temp en 1 dag overtijd en geen bloed. Test gedaan en negatief. 1e toiletbezoek erna... menstruatie...... nou ja, was ook bijna te mooi om waar te zijn dat het natuurlijk zou lukken. Dus inderdaad vol goede moet een nieuwe poging in en nu hopelijk voor een echte plakkers ❤️
Oh spannend dus morgen. Hoeveel follikels heb je klaarliggen? We gaan duimen dat deze escape voor een mooie plakbaby gaat zorgen en je volgende maand geen kort protocol ICSI hoeft te doen! Wat lief van je leidinggevende, geeft ook weer een stukje rust als ze zo op het werk met je meeleven. Hier ook en dat scheelt echt een hoop (mijn man en ik werken ook nog eens bij hetzelfde bedrijf, dus iedereen hier hoopt op een zogenaamde “werk baby”
Ja daar gaan we wel een beetje vanuit en dat is voorzichtig ook al geroepen door de gyn. Voor mijn gevoel duurt het wachten zooooo lang maar voor mijn lichaam is het misschien wel even fijn.. ik ben afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis met veel pijn en hoge ontstekingswaardes en blijk ik een niersteen te hebben dus deze maand dan maar even daarop richten @Kwibus wat fijn dat je leidinggevende zo meewerkt en denkt!
Ik zit op dag 4 van mijn cyslus, gisteren weer begonnen met Gonal F. Komende vrijdag follikel meting. Hopelijk 2 mooie eitjes voor IUI nr 5
Door de iui ken je het protocol en spuiten al. Enige verschil is se punctie. Vinden jullie het spannend om naar dit traject over te stappen? Wat vervelend en pijnlijk vooral Snap dat je teleurgesteld bent, je wil graag zsm door, maar je lichaam even rust gunnen is ook wel fijn en heeft het soms nodig. Ik wilde na mijn miskraam in mei ook meteen weer verder. Maar achteraf toch wel blij dat we even rustig aan hebben we gedaan en even 3 maandjes rust hebben genomen en nu weer verder.
Vooral de punctie vind ik spannend. Maar doordat ik 2 weken met niersteenkrampen heb gelopen voor ik naar een dokter ging heeft mijn vriend er wel vertrouwen in dat ik dat ga overleven haha.. Je hebt ook gelijk en ik weet ook dat het goed is voor mijn lijf om wat rust te nemen. Alleen op dat moment was ik zo boos en onredelijk.. we geven de pijn en hormonen maar de schuld @catlady op naar 2 mooie eitjes!
De Punctie gaat ook wel goedkomen! Weet niet in welk ziekenhuis/ kliniek je zit, maar ik zit bij Vivaneo Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp en daar neem je in de ochtend 2 paracetamol in en met de punctie krijg je een infuus met Rapifen (Morfine). Hierdoor voel je het wel wat ze doen, maar je voelt geen pijn. Dus heel goed te doen. Ik vind het infuus in mijn arm vaak vervelender dan de punctie. Maar in elk ziekenhuis/ kliniek doen ze het helaas weer anders. Zijn je nierstenen inmiddels wel verdwenen en heb je er minder pijn van?
Lieve dames, ik zal eventjes wat stiller zijn op het forum! Wij zijn op vakantie en daarmee hebben we ook een ronde pauze. Mijn eisprong valt in de vakantie haha!
Ik zit in Alkmaar.. geen idee hoe ze dat daar doen ik neem aan dat ik dat nog wel hoor. Infuus vind ik ook wel vervelend.. ik ben heel moeilijk te prikken en ze prikken vaak mis. Fijn dat je je ervaring deelt De steen is helaas nog niet weg maar ik heb wel het idee dat hij wat naar beneden is gezakt. @Lisa280887 hele fijne vakantie! Geniet ervan!
Sorry voor de late reactie. Had gisteren na de IUI ontzettende buikpijn en ben gaan slapen. De IUI is met 2 of 3 follikels gestart. De arts kon vrijdag niet met zekerheid zeggen of de 3e follikel mee zou groeien. De andere 2 waren 15 en 16 mm en de 3e was 13 mm. Gezien de VCM hebben mijn man en ik er totaal geen vertrouwen in dat de IUI gaat helpen. De VCM was deze keer 0,6.