Ik heb gisteren een berichtje hier geplaatst met de vraag of dat jullie wat wisten qua cadeautje. Ik & m'n vriend zijn namelijk volgende week 2 jaar samen. Mijn vriend staat erop dat hij mij wat wil geven.. Maar ik ken echt niks voor hem vinden. Er hadden wat dames hier gisteren goeie en leuke ideetjes gezegd.. maar eenmaal op internet gaan kijken lukt dat toch niet. Dus heb het uit frustratie sago gisteren tegen m'n vriend gezegd. Dus dat word hem al niet meer, en ten 2e wat ik wou bestellen op internet (petje met een merk erop) gaat alleen voor bedrijven, of alleen andere kleuren Maar heb al een paar keer een discussie met hem gehad hier over. En ik heb al verschillende keren gezegd: als ik niks heb voor jou, wil ik ook NIKS van jou hebben. Als je TOCH wat heb voor mij dan laat ik het staan. Pfff...eerlijk gezegd heb ik er niet meer zoveel zin in ook. We gaan een lekker patatje halen! Nu is mijn vraag, zouden jullie er dan nog zin in hebben? Ik eerlijk gezegd niet meer. Vorig jaar hebben we er ook niks aan gedaan, achteraf wel een beetje spijt van. Maar je heb alles al. Als je wat nodig heb ga je naar de winkel en dan koop je het. M'n vriend blijf maar volhouden dat ie hoe dan ook wat voor me wil kopen, word GEK! pfff.. Dat is toch niet leuk? Als hij wel iets voor mij heb, maar ik niks voor hem?
Ga lekker samen wat eten of naar de bioscoop op u kosten, of beiden. Is toch ook heel leuk om het zo te vieren. Herinneringen zijn het beste cadeau
Als je vriend je iets wil kopen, prima. Is toch gewoon fijn dat hij dat wil. En als je geen cadeau vindt, ga samen uiteten? Neem hem mee naar de cinema, een dagje uit?
Uh nou wij vieren niet elk jaar dat wij bij elkaar zijn. De trouwdag soms wel, ligt een beetje aan hoe lang. Een paar jaar terug waren we 5 jaar getrouwd. Toen zijn we uit eten geweest en naar de bios met zn tweetjes. En waarom zou hij jou niets mogen geven als jij niets voor hem hebt? Ik geef mijn man vaak zat een leukigheidje dat ik ergens tegen kwam, en dan verwacht ik echt niets terug hoor. Dat doe ik omdat ik het leuk vind. Ik vind dat je er een beetje te moeilijk over doet. Jullie zijn 2 jaar bij elkaar, ja leuk, maar niet zo'n drama over maken hoor. Gewoon even lekker eten, en als hij wel een kado heeft, mooi meegenomen toch
Je kan het tog wel een beetje vieren.. Als je een kleinigheidje koopt of al ga je weg met z'n 2e... Zoals genoemd bios, etentje.. Ga bijv naar het strand, geef hem een kaart met erop hoe blij je bent.. Bij een cadeau hoeft het niet altijd duur te zijn. Laat een tegeltje maken met een foto van jullie en jullie datum.. Of bijv een canvas schilderij? Als je dat leuk vind tenminste.. Alvast gefeliciteerd
Ik vind het zelf het leukste als we allebei wat geven.. En niet dat hij wel wat heeft en ik niet. Normaal gesproken tussen door maakt het me niets uit, maar op zulke dagen denk ik er anders over. Tenminste bij ons dan he..
Wij geven elkaar nooit echt kadootjes. Een lief kaartje, iets te eten/drinken wat de ander lekker vindt, een leuk uitje... Zou ook werkelijk niet weten wat ik mijn man moest geven, zeker na 10 jaar niet meer Het eerste jaar kom je nog wel weg met een geurtje, maar de jaren daarna..? Ik zou het ook niet weten
Tja.. je kan toch wel iets bedenken? Een filmbon, lekker een x samen naar de film, keertje iets doen wat hij al lang wilt doen? (Wij zijn toen we 8 jr gingen samen gaan skydive. Vriend wou dit heel graag) een dvdbox? Iets voor zijn hobby? Kaartje voor een voetbalwedstrijsd, concert, festival etc?? Zou het gewoon gaan vieren, je had al spijt dat je het vorig jaar niet fedaan heb, doe het nu dan wel.. er is vast wel een kadootje te bedenken.. trek een mooi setje aan, kaarsjes,.massage etc...
Wij zijn dit jaar vijf jaar bij elkaar en hebben het nog nooit gevierd hahah Misschien dit jaar ook maar eens een patatje halen hahaha
Eerlijk gezegd heb ik er ook niet meer zo heel veel zin in.. Het lijkt wel of dat alles wat ik verzin dat dat niet kan of tegen gehouden word.. Bijv een canvas foto zou ook leuk zijn, maar ik heb maar weinig foto's van mij of van ons saampjes...
Het is dat m'n vriend het wil, voor mij perse hoeft het ook niet hoor. En anders krijgt ie wel een ander xtje een leuk kleinigheidje.
Wij gaan ieder jaar uit eten op onze trouwdag èn op de dag dat we elkaar zoveel jaar kennen. Geen cadeautjes dus. Misschien kan je bij een chocoladewinkel een hart van chocola krijgen? Bonbons met een kaart, een rode roos met een chocolaatjes of een kaart? Of een pakketje van allerlei verschillende biertjes of zo? Zo heb je toch nog iets, en dit is overal te krijgen. Het gaat toch maar om een aardigheidje? Of zoals al vaak is voorgesteld, neem hem als verrasssing mee uiteten of naar de bios.
Wij vieren elk jaar onze "verkeringsdag" . Eerste jaar zijn we op stap gegaan naar Burger's Zoo. Tweede naar de Efteling, en alle jaren daarna ook naar de Efteling . Toen we 2 jaar samen waren hebben we, geloof ik, matchende horloges gekocht
Jeetje zeg, als ik jouw vriend was zou ik er geen zin meer in hebben. Gewoon een kleinigheidje, dat moet toch wel lukken?? bioscoopje ofzo?? En als je niks wil doen ook goed, maar ga dan niet lopen sjagrijnen tegen je vriend..
Ben je creatief? Zo ja, haal je bij de action verf en zo'n doek maak je een mooie schilderij, Kaartje? Hoe duur moet het zijn of wil je er voor uit geven? Wij gaan elk jaar uit eten op de dag dat wij elkaar leerde kennen, Cadeautjes doen wij niet echt aan met zulke dagen.
Wat een commotie. Op die manier zou het voor mij ook echt niet meer hoeven. Wij hebben nog nooit gevierd hoe lang we bij elkaar zijn en zijn op onze eerste trouwdag lekker samen wezen lunchen. Ik heb van mijn man oorbellen gekregen, maar omdat ik niets had verwacht van hem had ik geen cadeau. Boeien, we hebben een hele leuke en vooral ontspannen dag samen gehad! Ik denk dat je het vooral moet vieren omdat je dat leuk vindt en niet om een cadeau te geven of te krijgen (of te geven en niet te krijgen of te krijgen en niet geven of zoiets).
eerlijk gezegd/ wat maak je overal een drama van zeg. geef mekaar een lekkere zoen of een goeie wip en dan is het toch ook goed? het ene jaar geven we mekaar niks, of dan ik hem iets en het jaar hij mij een bos bloemen oid. en dan het jaar daarop gaan we uiteten. is maar net hoe de wind waait op dat moment. en hoe druk we het hebben.