2 jaar bij elkaar, zouden jullie dat vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sorry ts hier mee eens.

En wat bedoel je met wat kunnen mannen moeilijk zijn. Omdat hij het wel graag wil vieren en wat voor je heeft? Of bedoel je het anders.

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wij vieren het ieder jaar. Alleen maar leuk toch?

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij kopen niks voor elkaar maar we staan er natuurlijk wel even bij stil. Dit jaar wil ik het wel iets anders doen. Jamila naar oma en mijn vriend en ik samen biosje pakken/uit eten/op de dijk lekker uitwaaien/zoiets.

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik lees uit de posts van TS dat ze gigantische beren op de weg ziet, terwijl ik hoogstens een muisje voor de wielen van de auto zie rennen.

soms geef ik vriend iets met ons "jubileumdagje" en soms hij aan mij, en andere keer gewoon leuk dagje samen.

je moet t niet moeilijker maken dan dat t is. en als je boos wordt omdat hij iets voor je heeft, maar jij niet voor hem en dus niks wil krijgen, vrees dat het anders nog flink lastig wordt nog een 3e jubileum te krijgen...

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij gaan ieder jaar lekker een avondje naar de film, uit eten, en soms nog even de kroeg in. Toen we 4 jaar (en 1 dag) bij elkaar waren zijn we getrouwd, dus sindsdien vieren we onze trouwdag op dezelfde manier. Lekker filmpje pakken, lekker uit eten. Even een avondje voor ons samen.

Cadeautjes doen we niet aan, ik zou namelijk ook niet weten wat ik voor m'n man moet kopen, en andersom net zo.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wij vieren elk jaar, maar niet per se met cadeau's, gewoon ergens wat eten ofzo..

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    indd niet zo moeilijk doen!

Kaarsje aan, wijntje + stokbrood met een kaasje..

Kleren uit! ff wippen en je bent weer een dagje verder in je relatie..:p

Wij gaan overigens elk jaar uiteten of een weekendje weg.. Gewoon omdat we dat leuk vinden.
    In het begin kreeg ik nog wel eens een bos rozen en ik heb hem nog wel eens een horloge gegeven. Maar na 10 jaar is dat ook over hoor hahahaha..

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wij hadden de afspraak gemaakt om elk jaar wat te doen.
    Maar we vergeten het altijd, haha.

Dit jaar wilden/wouden we een weekendje weg. Maar vanwege de financiën zijn we niet gegaan. In plaats daarvan hebben we een weekend in ons eigen bed door gebracht (if you know what I mean .. :cool:).

Ik vind het trouwens erg leuk dat hij, ondanks dat jij geen cadeautje voor hem hebt, wel een cadeautje voor jou heeft.
    Je kunt gewoon tegen hem zeggen dat je echt gezocht hebt naar een cadeau, maar dat het niet gelukt is. Hij krijgt het tegoed of zo.

Niet zo negatief doen hoor :)

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad! Gewoon wat leuks doen en een lief kaartke schrijven!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha wat een gedoe, en opeens herinner ik weer wie je bent en verrast me dit niet. Anyway succes :D

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoe zou jij het vinden als jij al iets voor je vriend had gekocht en hij tegen jou zei dat je niks hoeft te geven want hij kan niks vinden?

Wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg.

12. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik kan begrijpen dat je sjaggie wordt omdat het je niet lukt om iets leuks voor hem te vinden. Maar reageer dit niet op je vriend af! Hij kan er niets aan doen dat jij niets kan vinden.

Wees blij dat je vriend er aan denkt, en iets uit z'n eigen doet.. Er zijn zat mannen die dat dus helemaal niet doen.

Wees vooral dankbaar dat je vriend iets voor jou heeft.. En jij dus niets voor hem. Dat maakt toch niets uit?

Ga lekker dat patatje eten en geniet van het kadootje dat jij krijgt.

Maar ga geen drama maken erover.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zeg altijd; kun je het vieren? Vier het!

Maar of dat nou wel of niet met cadeaus is maakt me niet zo veel uit.
    En dat je vriend je graag een cadeautje geeft is toch alleen maar fijn? Een man mag best zijn vriendin af en toe verwennen. Jij kookt ook vast weleens zijn lievelingsmaal, of kijkt een avond geen favo tv zender omdat er voetbal is etc. Het is geven en nemen en elkaar vertroetelen kan met aandacht,dingen die je doet (of juist laat) of een cadeautje zijn.
    Ik zou naar de lingeriewinkel gaan, een mooi setje kopen en met een pruillip mijn cadeautje aanpakken en zeggen dat je het jammer vind dat jij niets voor hem hebt. En s'avonds zeg je dan dat je toch wel een cadeautje hebt voor hem, en dat hij het alleen nog even zelf uit moet pakken :). Als ik niets weet voor mijn man weet ik dat dit het altijd goed doet!

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Gewoon niet moeilijk doen, en koop iets simpels. Een lekker geurtje of een nieuw scheersysteem ofzo. Zou het als je vriend zijnde ook niet erg leuk vinden, een chago vriendin aan mn kop, die geen cadeautje wilt, omdat zij niets voor mij kan verzinnen. Erg kinderachtig :)....

15. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Gewoon lekker samen dagje strand ofzo? Wat eten, drinken, samen relaxen, filmpje... vier gewoon elke dag, elke dag is het waard!

16. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Lastig hoor Beertje, al denk ik dat je er niet al te druk om moet maken want dat is zo zonde van je energie en dan wordt het ook zo'n onnodig zwaar onderwerp.

Mijn vriend en ik gaan soms uit eten, soms een weekend weg maar er zijn jaren dat we gewoon niets doen of het ene jaar hij wel en ik niet of andersom. Zou er echt niet te zwaar aan tillen. Het is maar een datum.. als het nu niet lukt op de datum zelf kan je hem altijd later nog zomaar eens verassen met een kleinigheidje wanneer hij het niet verwacht, dat is toch ook leuk? :)

Had je vorige post doorgelezen en zag dat jullie niet zo van het uitgaan zijn en dat je vriend gek is op zijn tractor.

Dus misschien een ideetje wat wel past: Mijn vriend is bijv helemaal gek van technisch lego, hij is 34 jaar oud maar als hij een legotje krijgt is het echt weer klein jongetje lekker aan tafel te rommelen :D Van Lego Tecnic is er een Tractor versie beschikbaar. https://www.intertoys.nl/speelgoed/lego-9393-lego-technic-tractor-588461.html leuk cadeautje met een knipoog :) is niet in je budget van 20 euro maar vast en zeker goedkoper dan het sleutelen aan zijn echte tractor ;)

Of anders dagje uit naar Startpagina van de Oude Trekkers en Motorenclub Midden Zeeland. ofzo? Geen idee of het wat is maar iets in die richting, dagje uit met zijn hobby als thema..

Hoop dat je er wat aan hebt :)

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mee eens :D ik snap de heisa echt niet. Als je boos wordt omdat hij je wat wil geven, verwacht dan ook niks meer. Als ik je vriend was dan kreeg je nooit nog wat. Het gaat er om dat jullie al 2j van elkaar houden en dat willen jullie vieren. Wil hij wat geven, dan heb je gewoon een attente man. Vind jij niks dan zeg gewoon "ik vind niks" maar dan boos maken op hem omdat jij niks kan vinden?! Wees gewoon lief voor elkaar.. anders hoef je geen 3e jubileum te vieren als je zo doorgaat.

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Is deze dag meer bijzonder dan toen jullie elkaar 1 jaar en 364 dagen kende en zal hij specialer zijn dan 2 jaar en 1 dag? Vier iedere dag dat je samen bent door er van te genieten!

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goh k ben toevallig vandaag 7 jaar samen en gaan gewoon uit eten vanavond.
    Verder weet ik niet of vriend iets wel of niet heeft maar ik wist in iedergeval niks 😊

20. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dat denk ik ook.. Je kunt wel zeggen dat het van jou niet hoeft, maar wees wel bij dat je wat krijgt.

Ik zeg ook elke keer, verjaardag,valentijn,trouwdag enzo ik hoef geen kadootje hoor. maar ben wel blij als ik er wel een krijg.

Deel Deze Pagina