Idd. IK heb wel een idee maar ik ga het niet zeggen want dan zou ik echt een grens te ver gaan hier.Maar kan me ook iets herinneren van een paar weken terug. Het leukste cadeau is nog altijd het onverwachtse. Het gaat niet om het cadeau maar om de intentie. ER zijn veel dingen genoemd. Een bio.s bon is voor de meeste wel een gezellig uitje en cadeau te gelijk. Maar een lekker fles Bacardi daar zou ik mijn Lat mee kunnen verwennen daar is die dol op. Dus een lekker fles wijn of een luxe biertje of Bacardi. Als hij daarvan houd.! O ja en de mijne is ook gek op witte chocolade of een zak pinda.s daar doe hem veel meer plezier mee als ik hem wil verwennen.
Nee wij niet. Wij kopen meestal spontaan iets. Zo had ik vorig jaar met Vaderdag uit naam van onze oudste (jongste was er toen nog niet natuurlijk) een fles parfum gekocht. Ik had niks gehad met moederdag. Maar nu kreeg ik eergisteren opeens een zilveren 'mama' ketting met de namen van onze dochters erop en zijn naam. Out of the blue. Dat soort verrassingen zijn vele malen leuker dan op vaste dagen. Zo kun je echt aan elkaar laten zien dat je om elkaar geeft. Niet op vastgestelde dagen en perse iets moeten kopen wat je misschien niet zo leuk vind om te geven omdat het moet.
Wij gaan al jaren lekker samen uit eten. Ik krijg vaak bloemen van ml, een kado wil ik niet, omdat onze datum vlak voor de kerst is en onze verjaardagen ook begin van het jaar. We geven elkaar alleen iets als we écht iets weten, maar gaan liever een avondje lekker uit samen. Daar genieten we veel meer van! Daarnaast vind ik het nog veel leuker om iets te geven als ik het spontaan tegenkom en hem ermee verras zonder een vaste datum eraan te pinnen. Andersom is het ook veel leuker om spontaan iets te krijgen vind ik! Zoals al eerder gezegd; het gaat erom dat je samen bent, niet wie welk kado heeft. Ik zou het dus ook niet zo materialistisch zien, maar juist erg attent dat ie je toch iets wil geven. Ik snap je frustratie dat jij dan niets voor hem hebt, maar maak er niet zo'n drama van. Beter niks en een gezellige avond samen, dan een prul ding dat je geeft om maar iets te geven. Er zijn hier zat opties gegeven, avondje uit, bios, bijv. zelf uitgebreid koken.. bij mijn man was het ook helemaal goed om een mooi lingeriesetje voor mijzelf te kopen
Waarom boek je niet een lekker romantische nachtje in een hotelletje? Je hebt van die speciale hotels die een kamer hebben speciaal voor romantische types. Met een bubbelbad op de kamer, champagne ontbijt op bed. Of ga gewoon met hem uit eten. Waarom moet je je blijheid laten zien in iets tastbaars zoals een kado? Je kan toch gewoon samen genieten van iets? Romantische hotels - Hotel aanbiedingen bij Hotel Specials Dat je sago doet tegen je vriend slaat kant nog wal, nergens voor nodig. Wij vieren het nooit hoor als we weer een jaar samen zijn, wij houden van spontaniteit.
Ik snap het probleem niet? Koop een sexy lingerie setje, lekkere fles wijn, hapjes en steek de kaarsjes aan en verwen je man met een heerlijke massage (uiteraard in je lingerie setje). Lijkt me leuker dan naar de snackbar gaan .
IK krijg om onze trouwdag een bos bloemen van mijn man. Zo ook gisteren en hij had een liefbloempotje gekocht dat de meiden hebben gegeven. Mijn trouwjurk hangt al 10 jaar aan de kast dus die heb ik weer eens aangedaan en een foto met de meiden erbij laten maken door ml. En 's avonds zijn we met z'n viertjes naar de mac geweest. Op 13 september krijg ik een extra dikke zoen want dan kregen we verkering. Niet zo ingewikkeld doen, je hoeft toch niet altijd per se allebei iets geven . Kook lekker of haal een lekker drankje in huis en een kaartje en klaar.
ooh zo bedoelde ik het niet hoor haha, maar ik weet toevallig van ts haar 'gebruiksaanwijzing' uit andere topics haha.
Ow echt hmm dat is dan wat minder. maar ik had er echt overheen gelezen, had alleen haar begin post gelezen namelijk
ze kon toch geen sexy lingerie aan met haar lichaam (zei ze in een ander topic) volgens mij is beertje een nogal moeilijk persoon ik geef iig geen advies meer.. uiteindelijk gaat ze altijd onbeschoft doen wanneer er reacties komen die haar niet bevallen. (zoals bij het "man krijgt m niet omhoog" topic )
Ow kijk, tja dan snap ik het uitje wel naar de snackbar Misschien moet beertje inderdaad niet zo moeilijk doen, geniet gewoon van het feit dat jullie al 2 jaar samen zijn door samen te zijn. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Je bent pas 2 jaar samen en weet nu al niet meer wat je hem moet geven? Oke iedereen is wel eens inspiratieloos, maar jij doet echt moeilijk! Als ik zou vriend was had ik gezegt je bekijkt t maar! Hoe moeilijk kan je doen. Ga lekker koken, uiteten, bioscoop, wandelen, sauna of koop n parfum of doe n leuke bon cadeau..
Om jouw topic vraag te beantwoorden. Nee wij vieren het niet. We zijn bijna 7 jaar samen en 3 jaar getrouwd, maar cadeautjes daar doen we niet aan. Als we 5 jaar getrouwd zijn, dan zou ik wel uit eten gaan, maar om dit ieder jaar te doen... nee dat hoeft voor ons niet. Eerlijk gezegd vind ik het nogal kinderachtig om te zeggen: Ja ik heb niets voor jou, dus jouw cadeau hoef ik dan niet. Als mijn man een cadeau voor me heeft, dan ga ik me niet verplicht voelen om ook iets te kopen.
Met 2 jaar zijn wij denk ik uit eten gegaan. We zijn inmiddels bijna 8.5 jaar samen. Wij doen sowieso elk jaar iets. Of uit eten, of een weekendje weg (bij 5 jaar), of naar de bioscoop, of een dagje weg, ... Vriend moet ook altijd persé een cadeau hebben voor mij, maar ik heb eigenlijk bijna nooit iets voor hem.