ik denk t wel, die typetjes bestaan echt lijkt me zelfs best logisch dat je zo wordt als je geen vrienden hebt, nooit uit/weg gaat en alleen maar contact met je vent hebt.. (ze kijken zelfs niet naar andere mannen/vrouwen zei ze..)
Helemaal mee eens. Na 2 jaar al? Ik zou maar wat liever doen, anders haal je de 3 jaar niet meid. Het is toch helemaal niet erg dat jij geen fysiek cadeau hebt. Ga naar de bios, of huur/koop een leuke film desnoods. Wijntje erbij... Het is echt lullig als hij een cadeau hebt en jij blaast alles af omdat je zelf Toos Inspiratieloos bent. Alsof hem dat uitmaakt, hij wil jou blij zien door zijn cadeau te geven. Maar als je zou tegen mij zou doen zou ik je niks meer geven. Kom op, maak er wat van!
ow uit eten gaan ofzo zouden we nog wel kunnen doen, maar we vieren niet elk jaar uitgebreid ofzo..zijn deze zomer 14 jaar samen (damn wat klinkt dat lang). edit: zie dat het inmiddels al over andere dingen gaat
ow wacht..ik herinner mij ook wie je bent...ik denk dat het heel lastig wordt om iets voor je te verzinnen...jij was toch uit het topic, geen vrienden en komen nooit de deur uit??
Ja natuurlijk moet je dat vieren!! Gewoon een lief memobriefje op zijn lunchtrommeltje plakken en zijn favo maaltijd koken met een goed glas wijn of lekker biertje erbij! Vind het trouwens wel erg kinderachtig om te zeggen dat je geen cadeau van hem wilt als je zelf niks hebt. Komt een beetje ondankbaar over. Hij heeft misschien wel heel veel moeite gedaan voor je! Als ik zo zou 'zeiken' dan kan ik echt wel fluiten naar mijn cadeau hoor.. En misschien kun je een tegoedbon maken op de Comp. als het in bestelling is. Dan krijgt hij het op een andere dag.. Je hebt genoeg tips gekregen in je andere topic dus je kunt vast wel wat verzinnen als je perse een cadeau wilt.
Wij waren in februari toevallig 1 jaar samen. Wij zijn lekker uit wokken geweest met zijn 2en omdat mijn vriend daar gek op is. Wij zijn meer van de leuke dingen doen als echt cadeautjes geven. Mijn vriend weet qua cadeautjes ook eigenlijk nooit wat hij wilt hebben.
Ik heb altijd veel te veel ideeën voor cadeautjes voor mijn man En als ik echt niks kan verzinnen dan is zijn eigen cadeau-idee voor hemzelf "een goede beurt". Dat hoeft niks te kosten gelukkig Maar vaak gaan we uit eten als we iets te vieren hebben. Dat vinden we allebei leuk. De ene keer trakteert hij en de andere keer ik. Als het iets is zoals zoveel jaar samen of zoveel jaar getrouwd zal ik hem er iets kleins bij geven als ik wat tegen kom. Nu zijn we getrouwd 5 dagen voor zijn verjaardag, dus grote kans dat ik dan gewoon de cadeautjes samen ga voegen. Zie ik in november wel
Na 6 jaar vind ik het ook lastig om echte cadeautjes te geven. Vandaag heeft hij spontaan nieuwe kleren gehad. 2 shirts en een broek. Meneer zo blij als een kind in een snoepwinkel. Heerlijk helft van de helft shoppen. XD