Ik vind zonder ! Maar ben bevooroordeeld omdat ik die driewielers met duwstang er gewoon weg niet uit vind zien ! Mede om die rede zou ik me er dus ook absoluut niet mee op de straat begeven !
Met Ons jochie heeft op zijn 2e verjaardag een driewieler gekregen, maar kon nog niet fietsen. Dan is zo'n duwstang handig om toch een rondje te lopen. Inmiddels kan hij wel fietsen, maar wordt soms moe als we wat verder gaan. Dus dan kunnen we hem even een stukje duwen. En de stok kan er gewoon af, dus over een poosje blijft die gewoon in de schuur liggen..
Ondanks dat ik mening van Hanneke deel mbt de looks van zo'n ding, stem ik voor 'met'... Toen Noah op haar tweede verjaardag een driewieler kreeg, kon ze er namelijk he-le-maal niets anders mee dan er op zitten.
inderdaad qua " looks" is de duwstang niet het mooiste wat er uitgevonden is. maar enorm makkelijk. onze zoon van bijna 2 1/2 heeft er een en kan er echt nog niet mee fietsen. maar door de duwstang kan hij wel op zijn fietsje mee. soms is spelen met het stuur interessanter als opletten hoe je moet sturen en dan wip je met de duwstang zo het voorwiel van de grond en kun je toch verder lopen. dus ik zou zeker gaan voor met een duwstang.
met, ook al ziet het er niet uit het is wel verrekte handig. Inge is bijna 2 maar kan nog niet goed bij de trappers en komt dus zonder duwstang niet vooruit. Ze vindt het wel helemaal geweldig om er in te zitten en geduwd te worden.
Grote tweifel. Wij hebben er 1 met stang, dat was in het begin voor ons makkelijk, maar nu vind mijn zoon het wel makkelijk. Hij wil er wel op, maar zelf (leren) trappen wil hij niet. Dan is het mama rijden...... Groetjes Carina
Ik zeg ook met stang, meestal kun je ze er later ook gewoon weer afhalen. Hier kreeg Thijmen hem ook voor zijn 2e verjaardag en hij kan zelf echt geen steek fietsen... zonder stang zouden we dus echt nergens komen.