mijn zoontje is sinds een maandje zindelijk en dat gaat goed gelukkig, ben erg blij maar hij moet echt wel tig keer naar de wc op een dag...soms even een uur niet en dan wel 6 keer in een uur of nog meer. is dit herkenbaar??
Ja dat heeft mijn zoon ook wel. s' ochtends hoeft hij niet zo vaak, maar dan opeens meerdere keren in een uur. Het is niet anders! Nu hij trouwens wat langer zindelijk is neemt het wel af, leert hij meer om uit te plassen. Dus lekker laten gaan zo!
Dochter had dat de eerste weken ook, maar nu kan ze het gelukkig goed ophouden. Ze is sinds februari zindelijk. Alleen standaard als je haar voor straf op de trap zet of als ze ergens geen zin in heeft (opruimen) moet ze plassen en dan gerust 4 keer achter elkaar. Maar dat is anders bij kinderen die het nog aan het leren zijn natuurlijk.
O ja, dat hebben ze ja... Ik had hier bijna vier jaar terug twee zindelijk wordende kotertjes die zowat vóchten om wie er naar 't toilet mocht. 't Was een soort lopende bandwerk, nog nooit zo'n hoge waterrekening gehad ook..
heel herkenbaar. inderdaad ook wat yolanthe schrijft. als mijn zoon iets moet wat hijniet wil (naar bed gaan bijv.) dan moet hij tig keer plassen. en hij zorgt er dan ook wel voor dat hij er wat druppeltjes uitperst.