hangerig of dwars als het moe is?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zonnetjes, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    als jullie kindje (erg) moe is, wordt het dan hangerig en gaat het rustig in een hoekje oid zitten of wordt het dan enorm dwars en tegendraads?

sophie wordt erg dwars en tegendraards, gister een drama meegemaakt in de stad. gelukkig was mn vriend erbij, zodat ik het niet alleen hoefde op te lossen. maar net gebeurde hetzelfde, direct helemaal overstuur op bed gelegd en ze was met 5 minuten vertrokken.

sophie kan niet erg slecht toegeven aan haar moeheid.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn dochter gaat heel erg hangen wil de hele dag gedragen worden
    en rond 4 uur begint ze dwars te worden en tegendraads ze weet niet meer wat ze dan wil
    ze zegt bvb ik heb honger maar avondeten ho maar dan zegt ze ik wil ijs of snoep dat krijgt ze natuurlijk niet ja als ze goed gegeten heeft

of ze wil drinken en drinkt dan 1 slokje die is niet lekker meer pffff

wij hebben dat ook vaak meegemaakt in de stad ging ze op de grond liggen of iets liet ik haar liggen en zei als je niet luisterd gaan papa en mama alleen naar huis
    dan zei ze daag totdat ik zei van daag papa en mamam gaan naar huis en ging om het hoekje staan kijken dat ze mij niet kon zien maar ik haar wel dan kwam ze wel en luisterd ze ook

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dwars en tegendraads, heel gezellig...

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Geen van beiden eigenlijk...ze wordt dan juist overdreven druk, maar niet op een vervelende manier. ;)

Als ze echter te vroeg of op een rare manier wakker wordt, kan ze zo het eerste uur erg hangerig en 'flauw' zijn. :p (maahaamaaaa drinken! met zo'n überzielig stemmetje :p)

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra wordt ook erg dwars en erg vervelend als ze moe is. Vaak duurt dat een kwartiertje en dan is ze er wel weer overheen. Vaak zo rond een uur of 5 dat dat gebeurd. ze slaapt namelijk 's middags al heel la ng niet meer.

6. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hier ook hangerig, huilerig en dwars hoor.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier wordt ze ook dwars. Gaat op de tafel of de bank staan, haar handen in glazen doen, glazen van tafel afpakken, spullen ergens vanaf gooien en ga zo maar door. En je ondertussen heel ondeugend aankijken.
    Als het dus weer zover is dan vraag ik of ze naar bed wilt, dan gaat ze haar knuffels zoeken en bij de kamerdeur staan om naar boven te gaan.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Over het algemeen wordt Vigo heel chagerijnig, luisterd niet en alles is nee, nee, nee! Het komt ook wel eens voor dat hij overdreven ruk gaat doen om tegen zijn slaap te vechten (denk aan willen stoeien, rennen, springen etc.) Niet op een echt 'vervelende' manier dus.

9. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    dwars hysterisch, de oren werken niet meer, en alles wat je vraagt is te veel.... oh en zei ik al compleets hysterisch...:D

Deel Deze Pagina