Ik had uit het gratis zwangeschaps pakket van de babydump een set tuitbekers gekregen.Ik vond ze erg fijn maar nu zijn er al 2 kapot.Ik ben al in verschillende winkels geweest(incl babydump) maar kan ze nergens vinden.Weet iemand waar je deze (of iets dergelijks)kan kopen??
Ik vond die uit het Babydump kadopakket ook ideaal (nadat ik aan de bovenkant van het deksel een gaatje had geprikt) en heb alleen bij de IKEA vergelijkbare gevonden. In hun setje 'Mata' (2 euro) zitten een harde slab, voerbakje, lepeltje en die tuitbeker.
Zijn dat dan de simpele tuitbekers, zoals ze ze vroeger hadden? Als dat zo is, dan kun je die bij de hema ook kopen. (als ik zie wat die mata dingen zijn)
ik had ze ook gekregen .. wat een ondingen vond het 4x niks.. heb bekers van avent gekocht prima en nog antilek ook!
Ik heb nog 3 van die Baby-dump-bekers liggen, doe er niks mee. Ik weet niet waar je woont, maar van mij mag je ze hebben hoor! Ze schijnen er trouwens wel in 2 verschillende uitvoeringen geweest te zijn, begreep ik uit een soortgelijk topic als dit.
Aardig aangeboden,maar een beetje ver weg voor mij.Ik denk dat ik maar even naar Ikea ga om te kijken. In ieder geval bedankt
Heb je een foto van de bekers? Ik zag bij de action ook tuitbekers die me erg handig leken maar weet niet of dat die zijn die je bedoelt