Overbezorgd (frustratie)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door knap, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Denk dat menig moeder het wel herkent.

Je kind is al een paar dagen ziek en je bent al naar de ha geweest en nu net naar de hap.

Ze heeft een virus. De urine is op het randje van uit drogen terwijl ze goed genoeg drinkt... En dan sturen ze je weer weg met een koortsig kindje.

Ze begon dinsdag van uit het kdv dat ze zo moe was en niet lekker ze wilde meteen naar bed( zonder te eten) en heeft een onrustige nacht gehad. Koorts was rond de 38.
    Elke dag werd de koorts een beetje meer.
    Gisteren naar de ha geweest ze zal wel in het weekend opknappen en het komt goed.( lat was met haar naar de ha geweest) Gisteren avond had ze in eens 40.3.. Vanmorgen om 10.00 uur 40.1.

Dus weer naar de hap. En ja geen ontstekingen en zo. Maar urine ( keratonen op het randje).. Drinkt ze wel genoeg ( ja) maar door de koorts dus waarschijnlijk verliest ze veel vocht.

En nu zit ik dan thuis met een ziek kindje. En maandag weer naar de ha mocht het nog zo zijn..... Geeft niet.

Ze verteld het zo in de wachtkamer waar iedereen bijzit.. Dan voel je je ook al zo lekker prettig.

Ik zeg zou ze dan misschien geen pfeiffer hebben! Ja zegt de hap arts zou idd kunnen nou ja maandag dan maar naar mijn ha en dan misschien om een bloedonderzoek vragen.

En nu moet ik stoppen dochter wil de laptop. ( mama ik kan niet wachten) GRRR

Einde frustratie.

:(

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor je meisje!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En dat ze niet kan wachten op de laptop is wel een goed teken!

4. knap

knap Niet meer actief

Ja zo kan je het ook bekijken. Ze heeft nog steeds het karakter van je had het beloofd mama. Had ik ook ze ligt nu Netflix te kijken op mijn laptop aan gesloten op de tv en ik heb de laptop van zoonlief even ingepikt. Hij mijn mobiel...

Nu ligt ze met een flesje ( ja nu mag het van mij echt de hele dag) prinsesjes drinken te drinken( gewoon limo).
    En we zien het wel.

Als je kind ziek is dan tja kan het niet uit leggen maar denk ook dat ik het niet hoeft uit te leggen. Als ze weer ( gezond zijn en zo dan ja dat voelt een stuk fijner) Voor nu ongerust en wat gestrest zijn gezonde gevoelens.

:)

5. Metire

Metire Niet meer actief

Het klinkt alsof ze wel goed helder reageert, dus dat is al fijn! Ik snap je ongerustheid, mijn zoontje is al een aantal keer goed ziek geweest (2 weken lang buikgriep, meerdere keren 41+ graden koorts) en ik had toen ook het gevoel dat ik niet serieus genomen werd..

Blijf haar maar goed drinken geven en evt. ORS tegen uitdroging, kan nooit kwaad. Sterkte!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Beterschap meis met je kleine meid!
    Hopelijk knapt ze dit weekend lekker op!

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Beterschap!
    Hartbrekend he, als je kindje zo ziek is!?

Hou haar goed in de gaten, vooral of ze goed blijft plassen en alert blijft.

Hopelijk knapt ze snel op!

8. knap

knap Niet meer actief

Dankje wel allemaal.

Krijg ik net mijn vader aan de telefoon. Op facebook had ik ook een klein verhaaltje neer gezet over het ziek zijn van die kleine meid.
    Hij zegt dat moet je niet op facebook zetten.

Grrr hij is bijna 65 en snapt helemaal niks van facebook. Gewoon een klein verhaaltje dat ze ziekjes is en we vermoeden pfeiffer.

Hij zegt straks gaan de mensen roddelen het is zo besmettelijk als de pest en zo en dan denk o grrrrr.

Dus ook dat nog haha.

Zouden jullie een klein bericht voor je vrienden op facebook zetten dat je kindje niet lekker is???

Of ben ik z.n apart geval???

9. knap

knap Niet meer actief

Net terug van de hap. k........ is nog steeds ziek. Ze vertoont wat uitdrogingsverschijnselen. Dus veel laten drinken deed ze al geen ontsteking ergens maar wel een virus.

Het vermoede bestaat dat het het pfeiffer virus is. Daar kan je aardig ziek van zijn. Nu ligt ze weer op de bank veel energie heeft ze nog niet. het komt wel weer goed. Groetjes allemaal.

Zie boven mijn facebook berichtje iets mis mee?

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Moet je natuurlijk zelf weten wat je erop zet
    Maar het lijkt nu natuurlijk wel dat de artsen denken dat ze pfeiffer heeft
    Dat was jouwn vermoeden toch?
    En zelf hou ik niet van uitgebreide griep verslagen van kindjes of mensen,
    Ik vind dat echt aandacht trekkerij.

Ik zet er eerder op van "mijn moppie is ziekjes" oid
    Maar he ieder zijn meug,trek je niks van een ander aan

11. knap

knap Niet meer actief

er staat toch vermoede niks meer niks minder.? van de week stond er al ze is ziekjes. en op aandacht uit nou nee. meer stukje verhaal ook voor oms en tante. maar zo als jij het zegt had ik het nog niet eens bekeken . als mijn vader iets zegt ga ik van zelf haast al stijgeren hihi. daar kan.ik namelijk heel weinig van hebben. dat is meneer kritiek in tien fout. maar dat is een andere discussie. voor nu bedankt voor je advies.

12. knap

knap Niet meer actief

bericht fb verwijderd. nu alleen k nog ziekjes. niks meer niks minder. al doende leert men.

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Toch niet door mij he?

14. knap

knap Niet meer actief

Ja wel omdat ik vond dat je een goed punt had. Het is mijn aannamen pfeiffer. Met snufje hap. groetjes knap.

15. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Is het niet juist de bedoeling als je grote kans hebt een ander te besmetten met iets ernstigs, dat de ander dat dan ook weet?

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje zit op een kdc waar onlangs ook een kindje Pfeiffer had en heb juist begrepen dat kleine kinderen daar niet zo ziek van hoeven te zijn.

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb trouwens geen Facebook, maar zou me ook niet kunnen voorstellen dat ik zoiets erop zou zetten. Zie er verder ook niets kwaads in hoor.

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Toch nverkeerd geplaatst,sorry

19. knap

knap Niet meer actief

ze heeft nog steeds hoge koorts. 39'9 nu net. het zit mij nog steeds niet lekker. ze drinkt slecht. eet niks. Morgen ochtend kijk ik het even verder aan anders weer naar de hap. Misschien ben ik te over bezorgd. Hoop het niet. Het is een gevoel. Van af dinsdag koorts en al drie dagen rond de 40 ' vind het maar eng.
    hoor.

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Jeetje wat vervelend :( Anders bel je nu gewoon de hap, voor advies oid. Voel jij je ook wat rustiger. En misschien kan ze vanwege vocht tekort wel nu daar terecht.

Heel veel beterschap voor je dochter!

Deel Deze Pagina