hoi hoi vandaag de 2 de vac gehaald met onze dochters van 2 en half jaar johwenna en jamilla van 14 maanden ze hebben alle twee 39,3 graden koorts johwenna verging van de pijn aan haar armpje deed haar erg zeer vorige keer heeft ze nergens last van gehad, en nu is ze zo ziek echt zielig.......... jamilla ook helemaal een rood bolletje en heel hangerig en ook 39,3 koorts... ik ben nu 38 week & 1 dag zwanger vrijdag worden we ingeleid ik hoop dat ik vanacht een beetje slapen kan voor de bevalling ik ben vanaf half 7 vanavond al zeker 3 tot 4 boven geweest ik hoop zow dat het morgen beter met ze gaat... zodat ik ze vrijdag met een gerust hart achterlaat en gewoon rustig bevallen kan.... stomme spuiten bleh gelukkig is het nu achter de rug
Vervelend he die 2e prik, ik heb er zelf ook veel meer last van dan de eerste prik helaas... Wil je even veel succes wensen vrijdag!!
Hier was het juist andersom, 1e keer verhoging naderhand en nu vandaag helemaal niets aan het handje. Ik was er nu op voorbereid, maar deze keer ging het helemaal goed zonder bijwerkingen
Oei dat is geen fijne situatie... Hoe gaat het vandaag met ze? Heb je een beetje kunnen slapen? Alvast veel 'succes' voor morgen spannend hoor! Hier ook ziek na de prik. Gisteravond had hij al 39.5 en hij werd echt om de 2 a 3uur huilend wakker vannacht. Hij was echt gloeiend maar heb maar niet meer de temp opgenomen. Hij was zo zielig. Vanmorgen maar om 5uur met hem opgestaan omdat hij maar bleef huilen. Nu nog wat warm maar hij is lekker aan het spelen
Hier ook precies andersom. 1e prik 39,7 graden en erg klagen over armpje. Nu alleen wat verhoging maar klaagt wel over zijn armpje. Zielig he??
Hier idem... van de 4 personen in ons huis die de 2e enting gister hebben gehaald lagen er 3 met hoge koorts 's avonds, en hoofdpijn en pijnlijke arm.
Jeetje, hier afgelopen nacht ook 39 graden koorts. Ook gisteren een prikkie gehad. Net gemeten, had ze 38,4 koorts. Vervelend hoor, maar het zou morgen over moeten zijn. Hopen dan maar. Ze schijnt er zelf niet zoveel last van te hebben, dansen en puzzelen en spelen. Wel beetje bleekjes. 2 jaar en 3 maanden is ze.
Hier hetzelfde hoor! Eerste prikje had hij nergens last van. Tweede prikje had hij''s avonds al verhoging en de volgende twee dagen hoge koorts. Vanmorgen was het alsof er niks was gebeurd. Geen koorts en niet meer ziek. Hij rent weer in de rondte alsof er nooit wat is gebeurd hahaha
Hie rnog 1! Bijd e eerste prik geen bijwerkingen alleen veel pijn in zijn armpje snachts. Nu de 2e prik in zijn beentje laten zetten, geen pijn in zijn beetje maar wel 38,5 koorts en hangerig! Arme schaapjes! kus miek
hoi hoi vandaag net zo koorts rond 39 en het armpje was wel iets minder vanacht hier net zo lekker bij ons neer gelegt en om half 7 opgestaan het gaat gelukkig iets beter zeker spannend we hebben echt de kriebels
bedankt allemaal we hebben echt de kriebels in het lijf voor morgen' 'ma ja het komt goed ... ik laat jullie weten hoe en wat groetjes allemaal
Hier ook gisteren. Prik gehad om half 11, hele dag niks aan de hand, ook met naar bed brengen niet en ineens 2 uur daarna 39.3 graden koorts en 4 uur daarna 40.3... Ook pijnlijke arm! Nu nog steeds pijnlijke arm, maar verder langzaam weer de oude. Was nog niet helemaal lekker vandaag, maar het gaat weer de goede kant op! Enne; succes morgen
Hier alles weer helemaal in orde. Beetje hoesten, maar dat heeft niets met die prik te maken lijkt me. Gelukkig weer normale temperatuur en ze heeft weer volop praatjes. Kindje blij, mama blij.......papa blij!!
3 weken geleden...binnen 2 uur na de prik al flinke koorts, heeft 24u geduurd en toen was t weer over. Woensdag 2e prik gehad en geen enkele bijwerking gehad. Heb ik me voor niks druk gemaakt dus haha
hier ook bij de eerste enting geen bijwerkingen was super vrolijk, gister 2de enting gehad,en flinke verhoging 39,7 en hangerig weinig eetlust drinkt gelukkig wel
Fleur had na de 2de prik 's avonds op eens 39 graden en overgeven! Dag later weinig eetlust (logisch). Ben blij dat het nu achter de rug is met die prikken. Charlie
hier hebben ze nu nog steeds koorts en hoesten erbij pffffintussen zijn we bevallen van een kermgezonden dochter johfaana gisteren om 14:43 uur is ze geboren na 3 persween was ze er al dus heb maar 3 minuten persweeen gehad ging echt heel vlot het gehele verhaal is te lezen onder geboren tropic ik ga nu even lekker genieten van alles baal er alleen van de mijn andere 2 dochters nu zo ziek zijn zeg bleh nou groetjes allemaal
Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Vervelend dat de andere kids nog altijd ziek zijn Hier ook nog steeds ziek maar hij heeft een virus of een beginnende longonsteking dus vandaar. Ook nog steeds koorts