2 jaar ertussen, wie heeft er goede tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamakarlien, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier zit er ong 21 maanden tussen. En het loopt eigenlijk best soepel! Als ik aan het voeden ben, kijkt B tv of lees ik een boekje met hem. E loopt idd lekker in het ritme mee.
    Douchen doen we met z'n allen 's avonds. 1 van ons gaat onder de douche staan, de ander kleed E uit, geeft die aan en gaat dan B uitkleden. B wordt erbij onder gezet en gaat lekker spelen. E wordt weer aangepakt en afgedroogd, de ander gaat dan zichzelf wassen etc en afdrogen. Dan komt de wissel terwijl B nog lekker zit te spelen. Die wordt dan gewassen en afgedroogt en met een half uur zijn we met z'n allen klaar!
    Duowagen heb ik niet. B loopt over het algemeen zelf of in de buggy. Als we met z'n 4en weggaan, gaan de kinderwagen en de buggy mee, anders E in de draagdoek en B in de buggy of andersom.

2. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    het gaat je straks gewoon lukken hoor!!!!! je vindt vanzelf een ritme die bij je past.
    Hier 2,5 jaar er tussen praktische dingen die ik doe is de verzorging van de kinderen beneden, aankleden,luiers verschonen, tandenpoetsen,uitkleden, vind ik persoonlijk fijner omdat ik zicht blijf houden op de kids en niet steeds naar boven hoeft te lopen, als de jongste straks wat ouder is doe ik alles weer boven.
    Douchen vind ik wel lastig, nu douche ik met de oudste soms s'middags als de jongste op bed ligt. De jongste doe ik wanneer de oudste op de peuterspeelzaal zit. In het weekend gaan ze beidde met papa onder de douche of samen in bad. Voor elk probleem vindt je wel weer een oplossing.

Deel Deze Pagina