Ik weet niet of het hier goed staat...maar het is voor een kleuter ik zoek een plak klok...als je denkt wat is dat...dat is een sticker met een klok mechanisme erbij...ik wil namelijk mijn dochter leren klok kijken. Eigenlijk is het meer een hulpmiddel bij het aankleden. Het duurt namelijk uuuuuren als ik haar haar gang laat gaan...en leverd veel strijd op. Nu is de tip van de pedagoog, hang een klok op..print picto's uit en zeg....als de klok gelijk is aan deze picto dan moet je opstaan.....als de klok gelijk is aan deze picto...dan moet je klaar zijn met aankleden!! Snappen jullie hem? Nu dus, ben ik op zoek naar een niet te grote klok..en geen 80 euro.... Hij moet op een meiden kamer passen en de enige plek waar nog iets kan hangen/staan is eigenlijk op haar kast......die wil ik natuurlijk niet beschadigen door te boren..... Daarom dus de plak klok. Hij moet cijfers hebben zodat ze goed kan zien wat de tijd is (ze herkend al wat cijfers) en hij moet duidelijke lange wijzers hebben..die dus echt de cijfers aanwijzen...niet die mini dingen... Hij mag gek grappig zonder kleur met kleur...maar haar muren zijn roze en roze...dus tsjah iets wat er wel bij past hahaha. Ik heb me rot gegoogled...kom wel wat tegen, maar niets wat ik dus echt zoek...of veeel te groot, zoiets voor in de woonkamer....van 80cm breed. En dat heb ik dus niet nodig, ik heb iets kleins nodig! HEeeel erg bedankt ovor degene die weten waar ik zoiets online of in een winkel kan kopen!! Groetjes, Miranda
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/huis/woonkamer/woonaccessoires/klokken/klok-(13710252)?filter=pnl_product_type%3E{shop}/$s=Klok met wekker functie exclusief 1 x AA batterij kleur: wit afmeting: 8,7 x 8,7 cm Altijd eerst bij de Hema kijken als je een klok of wekker zoekt.... Ze hebben ook een soortgelijke van 13x13... Dat is misschien handiger mbt je pictos
ja hij moet helaas toch hangen en vast staan...anders gaat ze ermee aan de wandel.. En hij moet op ooghoogte blijven, dus kan ze er bij. Hangen gaat echt niet, ivm de kast dus niet te beschadigen. Dus dacht ik aan een plak klok! dank voor mee te denken!!
ik snap je probleem...maar zou echt niet weten waar je zoiets kan krijgen. Dubbelzijdig plakband is een goeie, dat kun je zonder beschadigingen weer verwijderen, kijk maar eens in een bouwmarkt, heel veel keuze!
bedoel je zoiets als deze? Muursticker klok no.KS36 Girls-Time[]=WallTattoo&type[]=WallClock&offset=0&
Kun je niet zelf een klok knutselen (evt samen met je dochter) van gekleurd karton en de wijzers met een splitpen vast zetten? Kan je dochter de klok zelf versieren met stickers, verf, foamcijfers, etc. Als je hem zelf maakt kun je hem prima met decotape aan de kast, deur of muur plakken.
ooh die is mooi! maar die prijs hahaha..ik zet hem ff in favorieten..moet ik ff overleggen, is bijna 2 weken boodschappen!!
dat kan...maar hij moet de tijd aan geven..... watn ze moet op tijd klaar zijn...voor het aangeven hoe laat ze klaar moet zijn gebruiken we picto's in haar aankleedschema.... Toch bedankt voor je idee!!!
Ik gebruik gewoon een digitale klok. Als ze de cijfers kan lezen, zeg je gewoon wat het moet zijn. Op haar kamer heb ik de laatste 2 cijfers afgeplakt, als het '8' is, mag ze uit bed komen. Maar tegenwoordig kan ze ook prima de cijfers erna lezen. En dat hoeft dan niet '54' te zijn, maar gewoon een 5 en een 4. Kan ze tot 10 lezen, dan zet je m gewoon op '00'. Weet niet hoe lang ze mag doen over t aankleden? Verder hebben wij een Vtech horloge. Daar zit ook een aftelfunctie op. Dus stel je t aantal minuten in, gaat ie terugtellen. Kost iets van 35 euro geloof ik..
Ik zou bij een speelgoedwinkel of xenos oid 2 dezelfde klokken kopen. Van die simpele witte zonder plaatje. Plaatjes en dingen leiden af. Van 1 de plastic kap eraf halen en die zonder batterij gebruiken. Geef haar een opdracht, je moet je aankleden en als de wijzer zover is als hier (met de klok zonder kap, samen de wijzer verzetten) dan moet je klaar zijn. Je schrijft dat er in haar kamer geen ruimte is. In dat geval zou ik (desnoods tijdelijk) iets weg halen en daar de klokken ophangen.
Misschien is auti kiddo's iets voor je. Ze geven aan alles aan te kunnen passen. Misschien ook wel cijfers en bevestiging. 15 euro is de prijs voor de basis picto klok.