Hoi allemaal, Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn op de dag dat ik ongesteld werd. Maar 13 maanden na de geboorte van onze eerste vond ik het wel weer eenst tijd worden. Het kriebelt al een tijdje voor een tweede wondertje... maar dan moest ik wel eerst weer een cyclus krijgen. En dat is dus nu zo ver! Wij gaan er weer tegenaan
Wat goed! Ik snap je blijheid Hier maandag ook weer een menstruatie (2 maanden na vmk) heb pcos en het duurt af en toe ook wel eens een half jaar. Had deze keer de primolut al klaar liggen om het op te wekken, maar was toch niet nodig
kan me voorstellen! Hier ook al een tijd niks meer te bekennen wat de menstruatie betreft.... dus ik ben ook heel blij met 1 van de resultaten!
Goh wat klinkt dit gevoel bekend. Ik heb nog niks te klagen hoor, ik ben de afgelopen 7 maanden 3x ongesteld geweest. Maar ik zit nu weer op dag 35 zonder eisprong in zicht. Deze ronde wordt dus weer minimaal 50 dagen (mocht het niet raak zijn). Het wachten duurt zo lang, zucht!!
ik ben ook heel blij met een cyclus van 30 dagen jeeeuuuujjjjj!!! nu 4 jaar aan de pil geweest weer....daarvoor 2 jaar gestopt om voor een kleine te gaan wat helaas niet gelukt is....maar cyclussen van 78 dagen. nu een nieuwe partner en we gaan er voor dus was erg bang dat ik iik cyclus zou hebben van jan lek me vestje,.....maar was dus erg blij idd dat ik na 30 dagen ongesteld werd...alleen....dat was gister.....en ben er nu alweer bijna vanaf???
Tjee, daar sta ik eigenlijk nooit echt bij stil, omdat ik altijd een prachtige cyclus heb gehad... Ik hoop met heel m'n hart dat dat nu na deze miskraam ook weer het geval zijn zijn.. Maar JOEHOE voor jou!!!!! Sterkte en succes!!!