2 jaar geleden mijn kleine lieve Michiel*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door rodelief, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Morgen is het 2 jaar geleden dat onze lieve kleine Michiel* ter wereld kwam. (http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-17-t-m-24-weken/168548-mannetje-michiel.html )
    En wat heb ik het moeilijk. Vorig jaar op 2 oktober is zijn broertje namelijk geboren en was er weinig ruimte voor verdriet omdat we midden in de kraamweek zaten.
    Nu komt het dit jaar extra heftig aan omdat ik deze dagen aan het herbeleven ben van wat er 2 jaar geleden allemaal gebeurde.

Morgen laten we een helium ballon van Winnie the Pooh op. Samen met mijn 2 zoons. Vorig jaar lieten we een wensballon op. Ik wil dit blijven herhalen, elk jaar. Voor mijn kids, dat ze hun broertje nooit zullen vergeten.

Lieve Michiel* mama houdt zielsveel van je. En ik mis je nog elke dag!!
    Kus mama

2. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Lieve rodelief,

ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat je bij ons groepje van januari 2010-mama's het trieste nieuws meldde van de geboorte en het overlijden van Michiel*

Veel sterkte en wat een mooie traditie van het oplaten van de ballon.

3. Yuppie

Yuppie Lid

26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie traditie! En sterkte morgen... het valt niet mee.

De wond gaat dicht maar het litteken blijft, zei mijn moeder altijd over dit soort dingen. So true.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte! Wel een heel mooi gebaar voor jullie zoontje.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sterkte vandaag....

6. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Sterkte vandaag, las net je hele verhaal, zo herkenbaar, twee jaar geleden "alweer", waar blijft de tijd, ik begrijp dat het nog zo dichtbij voelt.. Groetjes

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Dank jullie wel meiden.
    Ik heb destijds heel veel aan alle reacties en medeleven van iedereen hier op het forum gehad. Zo ontzettend hartverwarmend!!
    Ik heb vanochtend heerlijk gehuild. Ik hoef het liedje van Blof zo mooi maar op te zetten en de tranen beginnen te vloeien. Vanavond laten we de ballon op!

Deel Deze Pagina