Ervaring kruitvat fotoservice

Discussion in 'De lounge' started by Wupsie, Aug 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi,

Even vraagje. Gister kreeg ik rond de middag een email.

Uw bestelling met bla bla bla bla is verzonden.

Hij wordt binnen 2 werkdagen bezorgd op het kruitvatfiliaal bla bla.

Dus zou je dan zeggen vandaag of morgen?

muts van kruitvat gebeld, kreeg broekkie aan de telefoon, ja kan nog wel een week duren.. nou lijkt me niet als ze zeggen binnen 2 werkdagen... HELP..

Ik wil de fotos, voor niks op en neer is niet zo tof...

Het is 10 km en moet mijn zoontje weer inpakken etc hihihi;):p

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik heb 1 keer foto's besteld bij kruidvat, maar die zijn nooit afgeleverd... Kreeg ook die mail, binnen twee werkdagen worden ze afgeleverd (dus in jou geval ga ik uit van morgen, hoewel dat geen werkdag is, dus dan wordt het maandag denk ik).
    Ben wel 4 keer bij de kruidvat geweest voor mij foto's, maar ze waren er echt niet.. Baalde ontzettend. Bestel ze nu bij blokker of aldi.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zou voor de zekerheid na het weekend dan pas gaan. en dan op dinsdag want smaandags worden er meestal geen foto''s bezorgd. heb bij de blokker gewerkt en daar was het zelfs de zaterdag en maandag niet

4. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Bij hun is zaterdag wel een werkdag, maarja ik heb ze nodig en dinsdag is dan wel weer een eind weg hoor. Kijk als ik dat van te voren had geweten had ik ze gewoon bij fotograaf gedaan, had ik ze na 1 uur gehad:D

Anders rij ik er zo even langs, wie weet heb ik geluk.. Doe ik wel keer boodschapjes 10km verderop :p

fotoboeken liggen hier klaar dus wil echt aan de slag, loop al zover achter en vanaf volgende week donderdag kom ik er niet meer aan toe de eerste week:(

5. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Jeetje dat is echt slordig! Schandalig gewoon.. ACh ik wilde het proberen, anders gewoon via fotograaf, is dan wel duurder. Je weet dan wel waar je aan toe bent, dit haat ik zo!

6. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ow wat ik dan niet snap is dat er gisteravond al stond op internet, order is verzonden naar filiaal. Dat gebeurd altijd snachts, dus als het er gisteravond opstond, zouden ze toch vanacht meegegaan moeten zijn?:(

Share This Page