Opberg tips!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nu onze kleine meid groter begint te worden en ook al een aardige speelgoed verzameling heeft, merk ik dat we echt ruimte tekort hebben! We wonen in een benedenwoning met 3 niet al te grote slaapkamers en kleine woonkamer. Toen ons meissie een baby was ging het allemaal prima, maar ik weet nu echt niet waar we het kwijt moeten!

In september gaan we het huis een beetje opfrissen, verfen, nieuw behangetje...en wil ik ook de speelgoed voor de kids netjes hebben.
    Ik heb op zich wel een ruime gang waar beide slaapkamers aan grenzen dus wil daar iets mee doen. Misschien opbergplanken boven de deuren oid?

Iemand handige opberg tips? Moet trouwens niet te veel kosten...tenzij het weer herbruikbaar is, aangezien we volgend jaar op zoek willen naar een koopwoning.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben dat opbergsysteem van ikea. Staan er ook genoeg van op marktplaats.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Van die opbergbakken met wieltjes die je onder het bed kunt rollen zijn ook handig. Ze zijn wel laag dus niet geschikt voor groot speelgoed maar wel voor boekjes,knuffels,lego e.d.

Van die dingen die je aan de deur kunt hangen met van die vakken erin,ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel dus ik zoek even een plaatje voor je.

Bekijk bijlage 91686

Zoiets dus:)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Fem dat is ook handig!
    En zou ook wel in ons interieur passen aangezien we richting de bruin tinten willen.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Gewoon eens een kijkje nemen bij de Ikea, hij is best groot hoor, er kan echt VEEL in, wij zijn er in ieder geval erg blij mee :)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik lees even mee...pff vind het een crime dat speelgoed!
    Wij hebben nu 2 van die Curver bakken. Curver unibox 30L New grijs – Curver uniboxen – Curver – Curverwebshop.nl
    Maar dat is eigenlijk ook maar lelijk, en ze zitten bomvol! (wel een met knuffels ;))

Mijn vriend zit erover te denken om een salontafel te maken met een hele grote la eronder, en dan eventueel voor erbij nog een bak in hetzelfde hout.

Ik hou niet echt van die 'kinderlijke' opbergers in m'n woonkamer.:)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

nee vind ik ook vreselijk, kinderlijke opbergdingen met allerlei kleuren in me kamer enzo, bah.

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Van die schuifbakken, voor onder het bed, Ideaal, onder een 1 persoons bed, passen er zo drie! En als je toch alle kamers op een verdieping hebt, kunnen je wat pakken, en savonds zo weer op ruimen, dus geen rommel in je woonkamer.

Deel Deze Pagina