Wil voor mijn dochter van bijna 4 voor Sinterklaas een grotere/mooiere pop geven waar ze meer mee kan. De pop die ze nu heeft is redelijk klein, heeft een stoffen lijf en hebben we er geen kleertjes voor. Ik denk dat ze een "pop die wat kan" wel erg leuk vindt, maar ja wat dan? Een Baby born is iets kleiner, maar kan geloof ik in bad (wil ik dat wel) en kun je de accessoires laten linken (geen idee hoe of wat). Annabell is iets groter en lijkt meer te kunnen qua bewegingen, wel is ze duurder..... Zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer..... Wie heeft er ervaringen met 1 of beide poppen?
Hier vallen allebei in de smaak. Baby born vooral als ze wat ouder zijn, daarvoor zijn die stugge armen en benen vrij lastig met kleding aan trekken. Het stoffen lijf van Annabel is dan veel praktischer. Ook knuffelt Annabel hier lekkerder merk ik. Zelfs de jongste zeult al knuffelend mee rondt, dat doet ze met Baby born niet omdat die veel harder is. Zelf vind ik Annabel een stuk echter ogen en daarmee ook zeker zijn geld waard. Maar als jouw dochter mogelijk ook te water wil met de pop (gebeurt hier zomers bijv wel, al is Baby born daar niet echt heel best uitgekomen ) dan is dat eigenlijk de enige optie tussen deze twee.
Dank je voor het antwoord. Als het goed is heeft Annabell classic geen zacht lijfje. Althans, dat dacht ik. Ze weet niet dat een pop in bad kan, dus dat ga ik niet aan de grote klok hangen 😉
Poppen gaan hier in bad zonder water, mijn 4 jarige verkiest zachte lijfjes boven harde lijfjes die babyborn knuffelt niet fijn zo hard en stug. Anabel is lief en kleed ze prima zelf aan en uit.