Gisteren naar papa geweest in het ziekenhuis, die is geopereerd aan de galblaas! Goed voorbereid en ze wist ook dat papa aan het logeren was bij de docter in het ziekehhuis maar watwas ze onder de indruk, in eerste instantie begon ze te huilen en wilde naar huis maar na een rondje te hebben gelopen was het goed en vond ze het niet mee eng! Maar nu heeft ze de hele nacht niet geslapen en alleen maar liggen huilen en dreinen, ben dit niet gewent, ligt het aan het ziekenhuis en is er iemand die dit herkent?
Ja, herkenbaar! 2 maanden terug met dochter bij opa geweest die in het ziekenhuis lag. Heeft ook heel veel indruk gemaakt. Ze dacht dat hij daar altijd moest blijven en dat ze dan dus niet meer bij hem kon gaan spelen. Ze vond het ook heel raar dat opa in bed lag. Ik heb haar uitgelegd dat opa weer naar huis mocht als is beter is, en toen een kalender gemaakt met haar, waarop ze kon afstrepen tot ie weer naar huis mocht (haha, stiekem een paar keer een vakje erbij getekend omdat het een paar dagen langer ging worden). Waarschijnlijk is ze bang dat haar papa daar moet blijven en niet terug komt. Heel veel succes ermee en beterschap voor je man!
Ja ik herken het wel alleen doordat ze zelf opgenomen heeft gelegen. Misschien dat het komt door de veranderingen, papa daar en niet thuis. Ze gaan zich toch op één af andere manier afreageren is mijn ervaring. Beterschap en sterkte!!